تولید قطعات کارخانه آسفالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

استعلام قیمت روز قطعات کارخانه آسفالتساخت قطعات کارخانه آسفالت در تهرانلوازم یدکی کارخانه قطعات آسفالتپخش عمده انواع قطعات کارخانه
کارخانه آسفالت مارینی

قطعات کارخانه آسفالت که برای تولید آسفالت از آن استفاده می شود در دسته های مختلفی قرار می گیرد .لازم است که تمامی این اجزا با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده، به صورتی که با طراحی کارآمد، ضریب اطمینان بالا دارند. جهت آشنایی با انواع مختلف این قطعات بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

تولید قطعات کارخانه آسفالت

استعلام قیمت روز قطعات کارخانه آسفالت

استعلام قیمت روز قطعات کارخانه آسفالتآسفالت که ترکیب شن ماسه و مواد پوششی و چسبان که همان قیر می باشد، است توسط ماشین آلات مخصوص و با میزان ترکیب مشخص به دست می آید.

همچنین در آسفالت از یک پرکننده برای بین شن و ماسه به نام فیلر استفاده می شود. به طور کلی باید بدانید طراحی کارخانه آسفالت به دو شکل کارخانه آسفالت گرم و کارخانه آسفالت سرد طبقه‌ بندی می‌ شود.
به طوری که در تولید آسفالت سرد تنها مصالحی چون شن و ماسه بدون اینکه به آن گرما داده شود با قیر مخلوط شده و سپس جهت استفاده ارائه می‌ شود.

اما کارخانه آسفالت گرم دو نوع داشته که یکی از آنها کارخانه آسفالت تولید مداوم است. در این کارخانه که به صورت افقی طراحی شده است آسفالت بدون وقفه و به حالت خطی تولید می شود. در این کارخانه ها کنترل مقدار مصالح باید به صورت حجمی انجام گیر.

و اما در دیگر کارخانه آسفالت گرم پس از این که شن و ماسه پخته می شود به وسیله الواتور به برد آسفالت هدایت شده و در آنجا میکس و توزین خواهد ش. با توجه به این موارد طبیعتاً در هر کدام از کارخانه‌ های آسفالت قطعات خاصی بکار رفته که این امر موجب شده است قیمت روز دستگاه کارخانه آسفالت با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد.
برای استعلام از قیمت کارخانه آسفالت به روز، می توانید با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.

ساخت قطعات کارخانه آسفالت در تهران

در حال حاضر تولیدی های زیادی در شهر های مختلف کشور از جمله شهر تهران اقدام به ساخت و ارائه انواع قطعات کارخانه آسفالت می‌ کنند.

در این بین باید توجه داشته باشید که لازم است این قطعات کاملاً مطابق با فناوری جدید باشد همچنین از تکنولوژی روز دنیا در آن استفاده شده باشد؛ زیرا این امر موجب می‌ شود تا قطعات ساخته شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به صورت کاملاً استاندارد آسفالت را تولید نماید.
در این تولیدی ها انواع مختلف کارخانه آسفالت تولید شده از این رو افرادی که قصد خرید کارخانه آسفالت را داشته باشند در هر طرح و اندازه ای که بخواهد آن را تهیه کنند، امکان خرید برایشان به وجود آمده است.

لوازم یدکی کارخانه قطعات آسفالت

لوازم یدکی کارخانه قطعات آسفالتجهت خرید و سفارش قطعات کارخانه آسفالت، در حال حاضر مشتریان می‌ توانند از طریق فروشگاه های مستقیم اقدام کنند.
توجه داشته باشید در این فروشگاه ها بهترین نوع دستگاه ارائه شده و با توجه به متعدد بودن انواع آن خریداران می‌ توانند متناسب با نیاز خود این وسایل را تهیه کنند.

پخش عمده انواع قطعات کارخانه

همان طور که پیشتر هم گفته شد در حال حاضر قطعاتی که برای کارخانه آسفالت به کار رفته می شود در دسته های مختلفی قرار می‌ گیرد. با این وجود فروش کارخانه آسفالت با قطعات مختلف این امکان را برای مشتریان به وجود آورده است تا متناسب با نیاز خود این قطعات را تهیه کنند.
یکی از مهمترین بخش های کارخانه آسفالت فیدر مصالح سرد یا هایپر ذخیره می باشد. این قطعه به گونه ای بوده که می توان گفت اولین دستگاهی است که مصالح در آن ذخیره شده و سپس با حجم قابل کنترل  شده ای به دستگاه خشک کن فرستاده می شود.

نوار نقاله نیز از دیگر قطعات کارخانه آسفالت می باشد که مصالح را از فیدر به خشک کن انتقال می دهد. توجه داشته باشید انواع نوار نقاله متعدد بوده که با این وجود خریداران باید متناسب با کارخانه‌ ای که قرار است راه اندازی کنند نوع نوار نقاله را انتخاب کنند.

دیگر قطعه که در کارخانه آسفالت به کار می رود و می توان گفت اصلی‌ ترین قسمت کارخانه آسفالت گرم است، دستگاه درایر یا خشک کن می باشد. این دستگاه ضمن خشک کردن شن و ماسه عمل داغ کردن را انجام داده است. به طوری که باید بدانید خشک کن در کارخانه های عمودی تنها کار پخت را انجام می‌ دهد اما در کارخانه های افقی این دستگاه وظیفه میکس کردن را بر عهده داشته به طوری که بعد از اضافه کردن قیر، این  وسیله آسفالت را آماده تحویل می کند.

مشعل توربوجت درایر دیگر قطعه کارخانه آسفالت می باشد که بهترین نوع آن طرح زیمنس آلمان می باشد که مجهز به سیستم اینورتور بوده و قابل کنترل از داخل اتاق فرمان است. این امر موجب می شود تا بتوان میزان هوا و سوخت را طبق نیاز کارخانه پخت آسفالت، تنظیم کرد.
و اما فیلتر مولتی سیکلون دیگر قطعه این کارخانه ها بوده که به آن سیستم جمع آوری غبار نیز گفته می‌ شود. همچنین فیلتر آبی که برای جلوگیری از آلودگی هوا، دود و مواد حاصل از سوخت مشعل در این کارخانه ها استفاده می شود قطعه مهم است.
الواتور یا بالابر جهت انتقال شن و ماسه داغ خروجی برای دستگاه دایروی به بالای برج کارخانه آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر قطعه در این کارخانه ها است.

اسکروی فیلر نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده آسفالت بوده که ترکیبی از ریزدانه های مصالح آسفالتی است. در این کارخانه همچنین جهت تفکیک و دانه بندی مصالح در برد آسفالت، از سرند استفاده شده که این سرند ها معمولاً به صورت سه طبقه هستند و شن و ماسه ها را در چهار اندازه از یکدیگر جدا می کنند.
نحوه عملکرد آنها به صورت سیستم لرزشی یا ویبراتوری بوده که در صورت نیاز به دانه بندی دقیق تر می توان از طبقات بیشتری از سرند استفاده نمود.

سیلوی مصالح گرم نیز در برج آسفالت در قسمت زیرین سرند قرار گرفته و جهت ذخیره سازی شن و ماسه داغ می باشد. میکسر آسفالت نیز دیگر قطعه کارخانه آسفالت است که در برج آسفالت گرم در آخرین قسمت قرار میگیرد و عملیات میکس شن و ماسه را انجام می دهد.  پس از انجام این عملیات آسفالت تولید شده از این میکسر آماده تخلیه به سیلوی ذخیره بوده یا می توان آن را با کامیون ها به محل مورد نیاز برد و از آن استفاده کرد.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *