خرید انواع دستگاه فیدر در وب سایت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع فیدر میکسر از معتبرترین سایتفیدر چیست؟مشخصات کلی فیدر میکسرلیست قیمت فیدر میکسر در بازار

امروزه دستگاه فیدر یکی از ضروری ترین دستگاهها در حوزه صنعت می باشد، به همین جهت انواع سایت خرید فیدر راه اندازی شده است تا اشخاص متقاضی بتوانند به بهترین شکل ممکن به این وسیله کاربردی، دسترسی داشته باشند. 

خرید انواع دستگاه فیدر در وب سایت

خرید انواع فیدر میکسر از معتبرترین سایت

خرید انواع فیدر میکسر از معتبرترین سایتامروزه در دام داری های صنعتی تهیه خوراک دام به صورت دستی برای دام هایی با تعداد بالا، کاری سخت، زمانبر و غیر علمی می باشد. و تاثیر بسیار زیادی در راندمان تولید خواهد داشت. لذا علم و صنعت به کمک افراد شاغل در این صنعت آمده و دستگاههای فیدر ساخته شده اند. 
 استفاده از این وسایل، باعث یکنواختی توزیع خوراک دام شده و با افزایش راندمان تولیدی همراه خواهد بود. همچنین بسیاری از زحمتها و سختی های این شغل از بین خواهد رفت. 
از این دستگاه به جهت خرد کردن علوفه ها و میکس کردن آن با سایر فراورده های خوراک دام استفاده می شود. که در صورت استفاده، باعث ترکیب شدن بهتر مواد غذایی دام با یکدیگر می شود. و در افزایش وزن گوشتی و شیری گاوداری تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. 
زیرا با استفاده از دستگاهها، خوراک دام به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب شده و در اختیار دام قرار می گیرد. زیرا غذای بهتری در اختیار حیوان قرار گرفته و دام از خوراک مغذی تری بهره مند خواهد شد. 
یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه این است که به علت مخلوط شدن خوراک با یکدیگر، امکان تفکیک آن توسط دام از بین رفته و مجبور به خوردن تمامی جیره غذایی می باشد. لذا ته مانده غذایی، دیگر در کار نیست. که تاثیر به سزایی در کاهش هزینه و افزایش راندمان دارد. 
در صورت استفاده از روش های سنتی در تغذیه دام، مشکلاتی نظیر از دست دادن زمان، افزایش هزینه ها، نیروی کار زیاد، عدم خوراک دهی اصولی و …. می تواند گریبانگیر دامدار بشود. 

فیدر چیست؟

فیدر در معنی لغوی به معنای تغذیه کننده می باشد. و در صنعت به منظور بار دادن به انواع دستگاه ها و ماشین آلات از آن استفاده می شود. زمانی که حجم تولید به مقدار بسیار زیادی بالا برود، استفاده از نیروی انسانی امکانپذیر نیست یا در بهترین حالت به صرفه نمی باشد. 
اینجاست که پای فیدر به میان می آید. این محصولات صنعتی می توانند بار را به صورت متناسب به وسیله مورد نظر برسانند و کمترین اتلاف انرژی و هزینه را داشته باشند. این محصولات دارای تنوع استفاده بسیار زیادی در صنعت می باشند و متناسب با نوع مصرف و حجم تولید، می توان انواع مختلفی از این وسایل صنعتی را با کاربردهای گوناگون تهیه و طراحی کرد. 
فیدر های دیگری در صنعت وجود دارند که وظیفه رساندن محصولات سنگی و انواع کانیها را به سنگ شکن بر عهده دارند. این محصولات در انواع گریزلی، ویبره ای و زنجیره ای در بازار موجود می باشند که هرکدام از ماشین آلات نام برده شده، دارای مزیتها و معایب مخصوص به خود نیز هستند. با توجه به وظیفه و نوع کاربرد، از هر کدام از محصولات ذکر شده فوق در مکان های مختلفی استفاده می شود. 
این محصولات صنعتی، بسته به قابلیت حرکت داشتن یا نداشتن می تواند به انواع متحرک و ثابت تقسیم بندی بشود. نیروی مورد نیاز برای به حرکت در آوردن میکسر متحرک، معمولا توسط یک محرک خارجی مانند تراکتور تامین می شود. در بعضی از گاوداری ها نیز، به علت کمبود فضا، از نوع ثابت این وسیله استفاده می شود. 
جالب است بدانید که این ماشین آلات با توجه به شکل و نوع عملکرد خود در دسته بندیهایی از قبیل فیدر میکسر عمودی، فیدر میکسر برقی و سایر موارد دیگر قرار می گیرند. حتی انواع فیدر پنوماتیک نیز در بازار وجود دارد. 
به عنوان مثال انواع فیدر میکسرها بر اساس شکل به موارد زیر تقسیم بندی می شوند. 

  • فیدر میکسر عمودی
  • فیدر میکسر افقی
  • فیدر میکسر غلتکی
  • فیدر میکسر طبلکی

مشخصات کلی فیدر میکسر

مشخصات کلی فیدر میکسراگر بخواهیم که در مورد مشخصات کلی این فراورده های صنعتی صحبت کنیم، باید بگویم که این محصولات به طور کلی از یک مخزن تشکیل شده اند که بر اساس عملکرد و شکل وسیله، می تواند عمودی یا افقی باشد. 
در میکسر های عمودی، مخزن به شکل عمود روی وسیله قرار گرفته و داخل آن نیز، تیغه مارپیچی شکلی به منظور خرد کردن و مخلوط کردن انواع علوفه و خوراک تعبیه شده است. حال آنکه در میکسر های افقی،تیغه ها به صورت افقی قرار گرفته اند و تعداد آنها با توجه به ظرفیت محصول، می تواند متفاوت باشد. تعداد این تیغه ها معمولا بین یک تا چهار عدد، متغیر است. 
ظرفیت این محصولات نیز رابطه مستقیمی با مخزن آنها دارد به طوری که هر چه مخزن بزرگتر باشد، طبعا ظرفیت میکسر نیز بیشتر خواهد بود. در بازار خرید و فروش این محصول، حتی می توان به انواع فیدر میکسر ۴ متری نیز دسترسی داشت. 
لازم به ذکر است که از میکسر های غلتکی و طبلکی به جهت مخلوط کردن خوراک دام استفاده می شود و آنها قبل از مخلوط شدن باید با روش مناسب خرد شده باشند. 

لیست قیمت فیدر میکسر در بازار

امروزه تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت انواع فیدر در کشورمان مشغول فعالیت هستند. این مراکز تولید تواسته اند با بهره گیری از دانش متخصصان داخلی و استفاده از ماشین آلات روز دنیا به تولیداتی با کیفیت و مطلوب دست بزنند. 
در حال حاضر به منظور تامین نیاز مصرف کننده داخلی، محصولات تولید شده در انواع و اقسام فروشگاههای موجود در سطح کشور و همچنین نمایندگی های کارخانه های تولیدی موجود می باشد. 
متقاضی می تواند به این مراکز مراجعه کرده و با مشورت با کارشناسان فروش با تجربه، بهترین خرید ممکن متناسب با نیاز خود را انجام بدهد. خرید آنلاین، نیز یکی دیگر از گزینه های پیش روی متقاضی می باشد. 
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خرید به صورت اینترنتی از رونق خوبی برخوردار شده است. لذا شخص با یک جستجوی ساده در اینترنت، می تواند به انواع و اقسام فروشگاههای مرتبط در این زمینه دسترسی داشته باشد. و از بین محصولات موجود، فیدر میکسر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید بکند. 
در خریدهای آنلاین امکان مقایسه خوبی برای خریدار مهیا می شود و وی می تواند میکسر انتخابی خود را با انواع تولیدات دیگر تولیدی ها مقایسه کرده و بهترین خرید را انجام دهد.  

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “خرید انواع دستگاه فیدر در وب سایت”

  1. […] قیمت های خوب برای محصولاتی با کیفیت بالا و دارای گارانت… بیشتر برای مخلوط کردن مواد اولیه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند توان این دستگاه ها در مخلوط کردن بسیار بالا می باشد  ولی فیدر میکسر های متحرک بسیار سبک وزن تر می باشند و برای کارهای سبک بیشتر مناسب‌می‌باشد برای گاوداری های که تعداد زیادی گاو ندارند مناسب‌می باشند. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *