ساخت مشعل توربو جت دوگانه سوز و گاز مایع

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت و طراحی انواع مشعل توربو جتاولین تولید کننده مشعل توربو جتفروش استثنایی مشعل توربو جت اجزای تشکیل دهنده مشعل توربو چیست؟

مشعل توربو جت با ظرفیت های حرارتی مختلف ساخته می شود و قابلیت تنظیم اتوماتیک نسبت به سوخت و هوا را دارد و می تواند دو گانه سوز و چندگانه باشد. مشعل های چند گانه می توانند به وسیله گازوئیل، نفت، گاز مایع و … کار کنند. بسیاری از شرکت ها جهان به ساخت مشعل توربو جت مشغول هستند. ساخت مشعل توربو جت دو گانه و گاز سوز در ایران، به نهایت کیفیت انجام می گیرد و با قیمت استثنایی به فروش می رسد و از سراسر جهان متقاضی دارد. انواع مشعل توربو جت در ایران ساخته می شود و به سراسر ایران و جهان صادر می گردد. این توربو ها مطابق با استاندارد جهانی ساخته شده اند و در صورت تغییر در ساختار می توانید نوع مورد نظر خود را به شرکت های تولید کننده سفارش دهید.  در ادامه بیشتر با نحوه ساخت و طراحی توربو، خرید و فروش مشعل توربو، شرکت های تولید کننده و … بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید. ساخت مشعل توربو جت دوگانه سوز و گاز مایع

ساخت و طراحی انواع مشعل توربو جت

ساخت و طراحی انواع مشعل توربو جتساخت و طراحی انواع مشعل توربو جت نیاز به مهندسی و اطلاعات خاصی دارد که خوشبختانه مهندسان ایرانی از این جهت پیشرفته و به روز می باشند. 

شرکت های ایرانی با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته جهان، موفق به ساخت و طراحی مشعل تودبو شده اند که مطابق استاندارد جهان می باشد و در کل دنیا متقاضی دارد. 

این مشعل ها به طوری طراحی شده اند که مطابق با مصرف آن در ساخت آسفالت و یا سایر صنایع، میزان حرارت خود را تنظیم می کنند و این نوع مشعل خودکار گام بزرگی در صنعت آسفالت سازی بوده است. 

مشعل هایی که با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند، دوگانه و سه گانه می باشند که مشعل های توربو جت دوگانه از گازوئیل و مازوت استفاده می کنند و انرژی مورد نیاز مشعل توربو جت سه گانه از گازوئیل و مازوت و گاز مایع تامین می گردد.

از اصلی ترین ویژگی های مشعل توربو جت ساخته شده در ایران این است که بدنه آن کاملا نسوز بوده و دمای بیش از هزار درجه را مقاومت می کند و این یک امتیاز بزرگ در بین انواع مشعل توربو محسوب می شود. 

اولین تولید کننده مشعل توربو جت

شرکت های بزرگ ایرانی اولین تولید کننده مشعل توربو جت در خاورمیانه می باشند. این شرکت ها با به استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند مشعل توربو جت درجه یک را تولید کنند و باعث رونق اقتصادی کشور گردند. 

این اقدام توانسته است نیاز کارخانه های آسفالت سازی را به مشعل های کشور های دیگر بر طرف کند و مشعل هایی مشابه مشعل خارجی و کیفیتی برابر با آن تولید کنند و کاملا ایران را در زمینه تولید آسفالت خودکفا کنند. 

مشعل های تولید ایران مطابق با استاندارد های جهانی بوده و از نظر امنیت کاملا تست شده می باشد و مهر استاندارد در بسته بندی های آن هک شده است. 

مشعل های ایرانی به خاطر کیفیت عالی و قیمت استثنایی به بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردند و باعث افزایش بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شوند. 

خریداران محترم توجه داشته باشند که قبل از خرید نمونه خارجی حتما از تولیدات داخلی دیدن نمایند و با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین گزینه را انتخاب نمایند که بی شک برند های ایرانی جز اولیت انتخاب خریداران قرار می گیرد. 

فروش استثنایی مشعل توربو جت

فروش استثنایی مشعل توربو جت جشنواره فروش استثنایی مشعل توربو جت آغاز گردید. در همین دوره جشنواره فروش، برترین برند های ایرانی از تازه ترین تولیدات خود رونمایی کرده اند و محصولات خود را با قیمت باور نکردنی به فروش می رسانند. 

در این نمایشگاه انواع مشعل توربو جت دو گانه و سه گانه به نمایش گذاشته می شود و خریداران می توانند از انواع مختلف آن دیدن نمایند و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

بسیاری از بازدید کنندگان، از خارج از کشور برای خرید از محصولات با کیفیت و ارزان ایرانی به این جشنواره فروش رجوع کرده اند تا از برترین برند های جهان دیدن نمایند. 

خرید مشعل توربو در این جشنواره فروش استثنایی از بزرگ ترین سودآوری یک کارخانه تولید آسفالت محسوب می شود؛ زیرا محصولی با کیفیت را با نازل ترین قیمت بازار به صورت عمده وتک خریداری می کند و به خاطر قابلیت نسوز بودن و چند گانه بودن گام بزرگی در پیشرفت کارخانه آسفالت کشور برداشته می شود. 

نمایندگان فعال در سراسر کشور این جشنواره ها را پوشش می دهند و انواع آن را به نمایش حضار می گذارند و روز به روز بر میزان مشتری های خود می افزایند.

برای افرادی که دسترسی حضوری به نمایشگاه را ندارند، به صورت آنلاین در وبسایت های مربوطه پخش می شود و خریداران محترم می توانند به صورت اینترنتی خرید خود را از جشنواره فروش استثنایی توربو جت انجام دهند. 

فقط کافیست به آدرس اینترنتی سایت های فروش بروید و از انواع این محصولات دیدن کنید و جدید ترین و بروز ترین مشعل های روز دنیا را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

اجزای تشکیل دهنده مشعل توربو چیست؟

اجزای تشکیل دهنده مشعل توربو جت با توجه به چندگانه بودن متفاوت می باشد ولی اکثر اجزا های آن در مشعل های مختلف یکسان می باشد. در زیر آن ها به اختصار نام می بریم: 

  • فیلتر: از نام آن پیداست که مانع نفوذ ذرات معلق موجود در هوا و سوخت به داخل موتور مشعل می شود و از ساده ترین و در حین حال مفید ترین اجزای مشعل می باشد. 
  • شیر قطع کننده: این شیر در ابتدای مشعل قرار دارد و برای برای جدا کردن قطعات مشعل استفاده می شود. 
  • رله کنترل: کنترل کننده کل دستگاه می باشد و تمامی فرمان های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی به رله کنترل فرستاده می شود و باعث کنترل مشعل می شود. 
  • شیر برقی: وسیله است برای عبور راحت گاز و با اتصال به برق میدان مغناطیسی ایجاد کرده و باعث باز شدن دیسک می شود. 
  • ترانس جرقه: باعث تبدیل جریان برق شهری به برق ده هزار ولت و ایجاد جرقه برای روشن شدن مشعل می شود.
  • فن: باعث دمیدن و جریان هوا به داخل موتور و ایجاد شعله مشعل می شود.
  • پرشر سوئیچ هوا: جریان هوای لازم به موتور را کنترل می کند.

تمام این دستگاه ها، با بالا ترین کیفیت ساخته می شود تا باعث کیفیت کل مشعل گردد و افزایش کارایی را به دنبال خواهید داشت.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *