طراحی و تولید سیلو ذخیره مصالح ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیلوی سیمان چیست؟انواع سیلو ذخیره مصالح با ارزان ترین قیمتمشخصات قیمت مشعل گازوئیلیانواع یاتاقان ثابت و متحرک

سیلو انباری جهت نگهداری دانه های خوراکی همچون گندم و نیز مصالح ساختمانی مانند سیمان می باشد که در اندازه، شکل و جنس های مختلف ساخته می شود. سیلو در صنایع آسفالت و سنگ شکن نیز کاربرد ویژه ای دارد. جهت نگهداری و محافظت از غلات شکل سیلو عمدتا به شکل گودال یا برج می باشد. سیلویی که جهت محافظت از مصالح استفاده می شود عمدتا از جنس بتن یا فولاد ساخته می شود. طراحی و تولید سیلو ذخیره مصالح ارزان قیمت سبب شد که این سازه ها کاربرد زیادی در صنایع مختلف پیدا کنند.

طراحی و تولید سیلو ذخیره مصالح ارزان قیمت

سیلوی سیمان چیست؟

سیلوی سیمان چیست؟سیمان عمدتا به دو صورت پاکتی یا فله نگهداری یا ذخیره می شود. خریداری آن به صورت فله از نظر هزینه بصرفه تر است. جهت نگهداری سیمان چه به صورت فله و چه پاکتی استانداردهایی وجود دارد که رعایت آن ها الزامیست. سیلوی سیمانیکی از بهترین و استاندارد ترین سیلو ها برای ذخیره سازی و نگهداری سیمان می باشد که می تواند آن را از رطوبت حفظ کند.

رطوبت مهم ترین عامل آسیب به سیمان می باشد که باید به جلوگیری از آن توجه ویژه نمود. سیلو مزایای زیادی از جمله بارگیری آسان و نیز تخلیه ی راحت سیمان دارد. این سه ویژگی باعث شد تا سیلو های سیمانی بهترین گزینه برای نگهداری این مصالح مهم ساختمانی شوند.

سیلو در ظرفیت های متفاوتی ساخته می شوند. معمولا ساخت این سازه ها در ابعاد ۳۰ الی ۲۵۰  انجام می شود و بسته به حجم سیمان موجود مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی روی قیمت سیلو تاثیر گذار هستند که به چند مورد آن اشاره می کنیم: ظرفیت سیلو، جنس ورق و لوله ی استفاده شده، نوع حفاظ ها و نردبان و غیره.

ساخت انواع سیلو مصالح نیاز به دقت بالایی دارد و باید در ساخت آن به ضخامت استاندارد سیلو برای جلوگیری از رطوبت و تحمل مقدار مصالح موجود در آن توجه ویژه نمود. همچنین سطح داخلی سیلو باید صاف و بدون حفره و برجستگی باشد تا مانع چسبیدن سیمان به سیلو شود و نیز تخلیه بار به سهولت انجام گیرد.  فروش سیلو مصالح در ابعاد مختلف و با کیفیت بالا توسط نمایندگی های بزرگ این سازه به صورت اینترنتی و غیرحضوری نیز امکان پذیر می باشد.

انواع سیلو ذخیره مصالح با ارزان ترین قیمت

سیلوی سیمان در انواع ثابت و متحرک و نیز جوشی یا پیچی ساخته می شوند. در ساخت سیلو باید به عواملی همچون داشتن سطح صیقلی و صاف و نیز شیب مناسب جهت سهولت در تخلیه ی بار توجه نمود. شیب سیلو معمولا در قسمت مخروط آن می باشد که درجه ی استاندارد آن تقریبا ۵۰ است.

برای ساخت سیلو و دوام طولانی آن مواردی هست که باید رعایت شود تا علاوه بر آسیب ندیدن مصالح، عمر و ماندگاری سیلو نیز بیشتر شود. در ساخت سیلو باید استاندارد هایی از جمله ارتفاع آن از زمین، داشتن هواکش و نردبان جهت سهولت در تخلیه بار، ضخامت دیواره ی مناسب و استاندارد و … مورد دقت و رعایت قرار بگیرد. به چند مورد از موارد مهم در حفظ و نگهداری مصالح و سیلو می پردازیم:

  • سیمان باید به صورت خنک و سرد شده در سیلو ذخیره شود تا کیفیت آن حفظ شود.
  • وجود یک هواکش در بالای سیلو برای تخلیه ی بار آسان و خروج هوا ضروریست.
  • معمولا ذرات سیمان به دیواره سیلو می چسبد که این ذرات توسط فشار کم باد تخلیه می شوند.
  • ارتفاع کل سیلو از زمین نیز جهت دسترسی به هواکش و کنترل سیلو و پر کردن آسان آن باید طبق استاندارد باشد که معمولا بیشترین ارتفاع تا ۱۵ متر است.
  • سیمان هایی که از دو تولیدی متفاوت می باشند نباید با هم ترکیب و یا در یک سیلو نگهداری شوند.
  • قطر قیف جهت تخلیه ی بار باید حدود ۲۰ سانتی متر باشد و ارتفاع آن از زمین تقریبا ۱/۵ متر فاصله داشته باشد.

برای خرید سیلو مصالح باید به همه ی موارد فوق دقت شود تا بتوانید محصولی با کیفیت و تضمینی خریداری کنید. ساخت سیلو ارزان در سایر نقاط ایران انجام می شود. جهت ارتباط با یک فروشنده ی معتبر و نیز مشاهده ی لیست قیمت انواع سیلوهای بتنی و فلزی می توانید به سایت معتبر فروش آنلاین این محصول مراجعه کنید و آن را با کیفیت درجه یک و تخفیف ویژه خریداری کنید.

مشخصات قیمت مشعل گازوئیلی

مشخصات قیمت مشعل گازوئیلیوظیفه ی مشعل ایجاد حرارت و انرژی گرمایی به صورت مستقیم برای پخت و پز، ایجاد حرارت برای خشک کردن محصولات، گرم کردن مایعات و دیگر موارد کاربرد دارد. در صنعت از مشعل جهت ایجاد احتراق برای موتور بویلر و در انواع دیگ ها از جمله دیگ بخار و غیره برای کارهای مختلف انجام می شود.

سوخت مشعل می تواند گاز، گازوییل و مازوت باشد. مشعل با پاشیدن سوخت و ایجاد جرقه توسط ترانس روشن می شود و ایجاد انرژی حرارتی جهت مصارف مختلف می کند. مشعل در انواع خانگی و صنعتی وجود دارد که از موارد خانگی می توان مشعل انواع بخاری، موتور، شوفاژ خانه ها را نام برد.

در انواع صنعتی مشعل در دیگ های بخار یا بویلر با ایجاد شعله توسط کنترل کننده های مختلف عمل می کند. کنترل کننده ها در مشعل نقش کم و زیاد کردن حرارت و شعله و دیگر فرآیندها را از راه دور و نزدیک به عهده دارند. ترموستات نوعی کنترل کننده ی مشعل می باشد که باعث روش یا خاموش شدن آن می شود.

قیمت مشعل های مختلف بسته به نوع و کاربرد آن مختلف می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع مشعل های صنعتی و خانگی به فروشگاه آنلاین و غیرحضوری این محصول مراجعه کنید.

انواع یاتاقان ثابت و متحرک

یاتاقان قسمت مهم و اصلی هر موتور می باشد و نقش مهمی در حرکت انواع خودرو دارد. یاتاقان مانع از اصطحکاک بین قطعات و آلیاژ خودرو می شود و با حرکت بر روی لایه ای از روغن اتصال بین شاتون و میل لنگ را ممکن می سازد.

یاتاقان در انواع ثابت و متحرک وجود دارند. یاتاقان صنعتی محل اتصال و تکیه گاه زبانه شافت ها، توپی ها و قطعات متحرک خودرو هستند و وظیفه ی راهنمایی آن ها را به عهده دارند.

برای خرید انواع یاتاقان های متحرک و ثابت خودرو و انواع نمونه های  صنعتی این محصول می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این محصول کنید و علاوه بر خریدی آسان و با کیفیت تضمینی و مطمئن، از تخفیف ویژه برخوردار شوید.