فروش انواع مشعل دوگانه سوز در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشعل دوگانه سوز چیست؟ساخت انواع مشعل دوگانه سوز، گازی، گازوئیلیلیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوزمزایای خرید مشعل دوگانه سوز

چطوری کد مشهد  که با در دستگاهی می باشد که با ترکیب شدن شدن هوا با سوخت در یک محیط سوخت هایی مانند گاز و گازوئیل و یا سایر سوخت ها را به انرژی گرمایشی تبدیل می‌ کند که به این واکنش احتراق می گویند.

در فروشگاه های معتبر سراسر کشور انواع مشعل دوگانه سوز به فروش می رسد؛  این مشعل ها با کیفیتی مناسب و مرغوب و با بسته بندی متفاوت به خریداران عرضه می گردد.

قیمت فروش مشعل دوگانه سوز با استقبال بالایی روبه‌رو شده است که مشتریان زیادی را نسبت به خود جلب کرده است.

در ادامه شما را با ساخت مشعل دوگانه سوز. مزایای خرید. فروش و البته قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

فروش انواع مشعل دوگانه سوز در ایران

مشعل دوگانه سوز چیست؟

مشعل دوگانه سوز چیست؟مسئله دوگانه سوز � دو مدل دوخت یعنی گاز و گازوئیل برای احتراق استفاده می‌کند و به مدل دوسوخته نیز شناخته می شود.

 مشعل های دوگانه سوز به دلیل این که از دو نوع سوخت استفاده می‌شود، یعنی گاز و گازوئیل. برای کارخانه‌های معتبر. اداری و ساختمان های مسکونی از آن استفاده می شود.

مشعل های دوگانه سوز یک سری مشخصات فنی دارند، از جمله : 

حداقل قدرت گرمایش 

حداکثر قدرت گرمایش 

نحوه عملکرد 

تابلو کنترل 

دمپر هوا به صورت اتوماتیک می باشد 

نوع رله 

ابعاد دستگاه که بر حسب سانتی متر می باشد 

لوازم همراه با مشعل 

مدل خط گاز مربوطه 

و غیره. ….

مشعل انواع گوناگونی دارد ؛ مانند مشعل گازوئیل سوز، مشعل دوگانه سوز، مشعل مازوت سوز، مشعل سه گانه سوز.

در مشعل هایی که دارای فن می باشند و کارکرد آنها بر اساس فرمان دادن ترموستات دیگ می باشد و طبق برنامه ریزی رله مشعل است؛  به این صورت که طبق فرمان رله فن هوادهی مشعل ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روشن می‌شود و سپس ترانس جرقه زن مشعل ایجاد جرقه می کند و بعد شیر برقی سوخت آن مانند گاز یا گازوئیل باز می شود و سوخت از شیر  برقی رد می شود؛ سپس داخل محفظه احتراق دیگ شده و با وجوده جرقه ترانس شعله مورد نظر در جلوی شعله پخش کن مشعل تشکیل خواهد شد.

 قیمت مشعل دوگانه سوز بستگی به عملکرد آن دارد.ولی نگران نباشید  فروشندگانی که در فروشگاهها حضور فیزیکی دارند؛ می توانند شما را در خرید این محصولات راهنمایی کرده و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید.

ساخت انواع مشعل دوگانه سوز، گازی، گازوئیلی

نگاه عملکرد مشهد بیشتر از یک نفر باشد به آن مشعل توکان ۳۳ و در مواردی است که گانه سوز می گویند.

به طور معمول مشعل های دوگانه سوز سوخت هایی مانند گاز و گازوئیل کار می کنند.

کارخانجات زیادی در سطح کشور برای تهیه و تولید مشعل دوگانه سوز فعال می باشند. ‌

اجزای سازنده مشعل دوگانه سوز عبارت‌‌ اند از :

فیلتر سوخت که از این فیلتر برای محافظت و نگهداری از زنگ زدگی لوله و رسوب به داخل گاز استفاده می کنند.

پرشر سوئیچ گاز که برای کنترل عملکرد گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پرشر سوئیچ هوا این قطعه برای کنترل جریان هوای لازم برای سوختن است، مورد استفاده قرار می گیرد.

مورد بعدی رله کنترل است و وظیفه آن کنترل کار مشعل است؛  به این صورت که بر کار مشعل های مرحله ای نظارت کامل دارد. در اصل کار آن هماهنگ کردن مراحل مختلف تا مرحله به وجود آمدن شعله اصلی است که در امکان بروز مشکل اخطار می‌ دهد. 

دمپر تنظیم هوا؛ این مورد برای تنظیم هوای ورودی و برای به وجود آمدن احتراق می باشد. 

ترانسفورماتور جرقه که وظیفه آن ایجاد جرقه در هوفمات و در پایان به وجود آمدن احتراق می باشد. 

لیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوز

لیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوزبرای اطلاع از لیست قیمت انواع مشعل های دوگانه سوز در ایران آن به قیمت کارخانه و با ارائه تخفیف های به روز و مناسب می توانید به دو روش اقدام کنید : 

با مراجعه به فروشگاه های معتبر و فروشندگان انواع مشعل های دوگانه سوز  می توانید لیستی از قیمت های انواع مشعل های دوگانه سوز با توجه به نوع محصول و ظرفیت های حرارتی آن بهترین محصول دان را از میان لیست قیمت های ارائه داده شده برگزیند و محصول انتخابی خود را از فروشندگان بخواهید. و همچنین می توانید در زمان مناسب با توجه به قیمت ارائه شده محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

راه دیگر این است که با مراجعه به سایت های اینترنتی و یک جستجوی ساده می توانید لیستی از قیمت های انواع مشعل دوگانه سوز بر اساس مشخصات فنی گفته شده تهیه کنید. این قیمت ها را با هم بررسی و مقایسه کنید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و با آنها مشاوره داشته باشید. می توانید از طریق پیام و یا اینکه از طریق ارتباط تلفنی با آنها تماس برقرار کنید و در پایان  با توجه به قیمت های ارائه شده و تخفیف های به روز و موجود در سایت و همچنین پیشنهاد های شگفت انگیز در سایت مربوطه محصول انتخابی خود را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل داده شود.

مزایای خرید مشعل دوگانه سوز

مشعل های دوگانه سوز برای فضاهای صنعتی کوچک و بزرگ و کارخانجات کوچک استفاده های فراوانی دارد. احتراق آن به صورت دو مرحله ای می باشد، و با سوخت هایی مانند گاز و گازوئیل کار می کند. 

 مشعل های دوگانه سوز با گنجایش حرارتی و با سوخت گاز محاسبه خواهند شد.

در مدل مشعل های دو مرحله ای مزیت مهمی که دارد این است که در حالت شعله کم و شعله زیاد نیز کار می‌ کند و به این معناست که بعد از رسیدن گنجایش دیگ به ظرفیت تعیین شده مشعل خاموش نمی شود؛  در این صورت شعله با حرارت کم به کار خود ادامه می‌ دهد.

خرید مشعل دوگانه سوز برای کارخانجات بسیار مهم  می باشد؛  به دلیل اینکه این مشعل ها همان طور که گفته شد با دو نوع سوخت کار می‌ کنند.

مزیت مهمی که‌ گاز های دوگانه‌سوز دارند، ابن است که قابلیت تنظیم شعله کم و زیاد را دارند و همچنین قیمت مناسبی نسبت به مشعل های دیگر برای کارخانجات کوچک دارند. در نتیجه شما می‌توانید مشعل دوگانه سوز را با کیفیت مناسب و مرغوب و باکیفیت ارزان و مقرون به صرفه از فروشگاه های معتبر و یا سایت های اینترنتی و آنلاین تهیه  کنید.

نکته دیگر:  به راندمان کار خود کمک کنید و باعث گسترش کار خود در بازار داخلی و جهانی شده و به کشور های اروپایی و آسیایی نیز محصول خود را صادر کنید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “فروش انواع مشعل دوگانه سوز در ایران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *