فروش ویژه جک پنوماتیک قلمی دو مرحله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع جک پنوماتیک قلمیقیمت نهایی جک پنوماتیک قلمی فستو

از انواع عملگرهای پنوماتیک جک ها هستند.این جک ها جهت انجام عملکرد مکانیکی خود از نیروی هوای فشره استفاده می کنند.واژه پنوماتیک ریشه یونانی داشته و به معنی هوا می باشد و این گاز ارزان ترین گازها جهت استفاده در پنوماتیک میباشد.این جک ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به جک پنوماتیک قلمی نیز اشاره کرد. 

فروش ویژه جک پنوماتیک قلمی دو مرحله ای

دسته بندی انواع جک پنوماتیک قلمی

دسته بندی انواع جک پنوماتیک قلمی جک های قلمی با شکل ظاهری استوانه ای و کورس کوتاه هستند و برای فشارهای کم مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

جنس بدنه جک های پنوماتیک قلمی از آلومینیوم و استیل ضد زنگ می باشد تا در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد. بعضی از این سیلندر ها کوسن دار می باشند و به عنوان یک مفصل بین سیلندر و ماشین آلات قرار می‌گیرند. 

این نوع جک ها وظیفه انتقال اشیاء با وزن متوسط را دارند و معمولا در تجهیزات خط مونتاژ ماشین آلات بسته بندی استفاده می شوند.

جک مینیاتوری پنوماتیک انواع مختلف دارد که می‌توان آن را از نظر سایز شفت، طول کورس جک تقسیم بندی کرد و از نظر عملکرد به دو حالت یک طرفه و دو طرفه موجود می باشد. 

از انواع جک های پنوماتیک تولید شده در بازار می‌توان جک قلمی فستو را بیان نمود. 

نحوه عملکرد جک قلمی پنوماتیک فستو

جک پنوماتیک فستو از انواع سیلندرهای دو طرفه می باشد که فشار هوا به دو طرف پیستون فشار آورده و کار در هر دو سمت پیستون صورت می گیرد و این عمل باعث نرم حرکت کردن پیستون می شود. 

قیمت نهایی جک پنوماتیک قلمی فستو

قیمت نهایی جک پنوماتیک قلمی فستو

قبل از این که به قیمت جک پنوماتیک قلمی فستو بپردازیم لازم است تا مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار دهیم. 

جک های پنوماتیکی قلمی (سیلندر قلمی) دارای شکل ظاهری استوانه ای شکل می باشند و نسبت به جک های چهار گوش در کارهای ظریفتری مورد استفاده قرار می گیرند. 

این جک ها دارای کورس و سایز های متفاوتی هستند. جک های فستو lmc دارای قیمت ارزان و کیفیت خوبی هستند. البته باید گفت که این نوع ار جک های فستو دارای بدنه استیل می باشند و بدنه آن ها باز نمی شود. 

مشخصات فنی جک قلمی فستو با توجه به نحوه عملکرد، قطر پیستون، نیرو در فشار و طول کورس بیان می گردد:

جدول اطلاعات فنی جک کامپکت Festo سری DSNU
نحوه عملکرد دو طرفه
قطر پیستون (میلی متر) ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۴۰، ۵۰، ۶۳
نیرو در فشار ۶ بار (نیوتن) ۱۸۷۰ … ۱۹
طول کورس (میلی متر) ۱ … ۵۰۰

قیمت جک پنوماتیک قلمی با توجه به اینکه تنه استیل یا تنه آلومینیوم است متفاوت می باشد. در مواردی که جک پنوماتیک قلمی دارای ترمز می باشند باعث افزایش قیمت آن می گردد. البته لازم به ذکر است که با توجه به شرایط اقتصادی بازار بیان قیمت نهایی این گونه از جک ها کار دشواری است.


یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *