قيمت یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگی ایرانیفروش یاتاقان لغزشی اصل وارداتی در ایرانقیمت یاتاقان با قطر های متفاوت و ارزانبازار یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی در تهران

قيمت یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی با توجه به نوع و کاربرد آن تعیین می شود. یاتاقان در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای دارد. یاتاقان در واقع قلب دستگاه های صنعتی به شمار می رود که بدون آن انجام کار با بسیاری از دستگاه ها غیر ممکن است. یاتاقان بلبرینگی با ایجاد حرکات چرخشی باعث کاهش اصطکاک و روان تر شدن حرکات خطی و چرخشی بین سطوح مختلف دستگاه می شود. قیمت یاتاقان را می توانید به صورت آنلاین استعلام کنید. در فروش آنلاین، قیمت ها بر اساس ارتفاع، قطر داخلی و خارجی یاتاق به صورت روزانه جهت اطلاع خریداران درج می شود. 

قيمت یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی

خرید انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگی ایرانی

خرید انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگی ایرانی

خرید انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگی ساخت داخل بسیار مقرون به صرفه است چرا که علاوه بر کیفیت بسیار بالای این قطعه، نسبت به انواع مشابه خارجی از قیمت پایین تری برخوردار است. هم اکنون در بسیاری از صنایع کشور از این قطعه صنعتی که در داخل تولید شده است، استفاده می شود. مواد به کار رفته در تولید یاتاقان های صنعتی بسیار محکم و بادوام بوده به گونه ای که می تواند هر گونه فشار شعاعی و محوری وارد آمده بر خود را تحمل کند. 

یاتاقان های بلبرینگی در انواع مختلفی تولید می شوند. همین تنوع در تولید سبب شده است بتوان آن را در دستگاه ها و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار داد. اگر بخواهیم پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع یاتاقان های صنعتی بلبرینگی را نام ببریم، می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

  • یاتاقان ساچمه ای 
  • یاتاقان محوری غلتکی
  • یاتاقان غلتکی مخروطی
  • یاتاقان مغناطیسی

اگر خرید انواع یاتاق صنعتی بلبرینگی را به صورت اینترنتی انجام دهید، می توانید از تخفیف های ارائه شده بر روی این محصول نهایت استفاده را ببرید. خرید غیرحضوری ضمن صرفه جویی در زمان، قیمت تمام شده را برای خریدار مقرون به صرفه می سازد. ضمن آنکه قطعه خریداری شده دارای ضمانت نامه فروش می باشد. 

فروش یاتاقان لغزشی اصل وارداتی در ایران

یاتاقان لغزشی اصل وارداتی در کشور با قیمت مناسبی به فروش می رسد. البته قیمت تمام شده این نوع قطعات به علت وارداتی بودن بیشتر از انواع مشابه داخلی است با این حال برخی از مصرف کنندگان این قطعات ترجیح می دهند انواع خارجی یاتاقان صنعتی را خریداری و استفاده کنند. فروش یاتاق های وارداتی توسط نماینده رسمی وارد کننده این قطعه در کشور عرضه می شود. خرید این قطعات به روش اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

به طور کلی انواع یاتاق های موجود در بازار به سه دسته تقسیم می شوند. 

  1. یاتاقان هایی که مبتنی بر جهت نیرو هستند. 
  2. یاتاقان های لغزشی
  3. یاتاقان های غلتشی که به آن بلبرینگ هم گفته می شود.

یاتاقان های لغزشی در دو نوع استوانه ای و کف گرد محوری به فروش می رسند. عملکرد هر یک از انواع این یاتاقان ها با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به مدل دستگاه باید نوع آن انتخاب و خریداری شود. در هنگام خرید یاتاقان وارداتی باید از اصل و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. 

جنس این قطعات با توجه به حساس و کاربردی بودن آن از چدن ساخته می شود تا بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند. وجود یاتاقان های لغزشی به چرخش بهتر و بدون اصطکاک قطعات یک دستگاه کمک زیادی می کند. اگر کوچکترین آسیبی به یاتاقان ها وارد شود، چرخش موتور دچار اختلال و سبب شکسته شدن محور اصلی دستگاه خواهد شد. از این رو در هنگام خرید باید به کیفیت این قطعه توجه ویژه ای شود.

قیمت یاتاقان با قطر های متفاوت و ارزان

قیمت یاتاقان با قطر های متفاوت و ارزان

قیمت یاتاقان با قطرهای متفاوت و ارزان به صورت آنلاین تعیین می شود. یاتاقان های صنعتی از نظر تنوع گستردگی زیادی دارند. علاوه بر نوع که در قیمت گذاری این قطعات دخیل است، جنس مواد به کار رفته در آن، برند تولید کننده و قدرت تحمل بار و اندازه آن نیز تاثیر فراوانی دارد. یاتاقان ها به دلیل آنکه باید دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند، دارای قطرهای متفاوتی هستند. اگر با این قطعه سروکار دارید باید در ابتدا بدانید یاتاقان با چه قطری برای کارتان مناسب است. 

یاتاقان ها از نظر قطر به دو دسته تقسیم می شوند. 

  1. یاتاقان های استاندارد 
  2. یاتاقان های خاص 

یاتاقان های خاص بیشتر دارای کاربرهای صنعتی و راه آهن می باشد. از این رو قیمت بالاتری نسبت به نوع اول دارند. قیمت ها را می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین به دست آورید. در فروش آنلاین قیمت ها جهت رفاه حال مشتریان به صورت روزانه اعلام می شود. لذا خریداران می توانند قبل از هر گونه ثبت سفارش، با آگاهی از آخرین قیمت ها، بر اساس نیاز و بودجه خود ثبت سفارش کنند. 

اگر می خواهید انواع این قطعه را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان خریداری کنید بهترین روش خرید غیرحضوری است. در این روش خرید که در سال های اخیر نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز از طریق درگاه های آنلاین امکان پذیر می باشد. 

بازار یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی در تهران

یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی را می توانید در تهران با قیمت عمده خریداری کنید. خرید این قطعه پر ارزش و پرکاربرد باید با دقت صورت پذیرد چرا که این قطعات نقش بسیار مهمی در درست کار کردن پمپ ها و موتورهای ماشین آلات صنعتی دارند. از این رو انتخاب و خرید نوع باکیفیت آن، از اهمیت ویژه ای برای صاحبان مشاغل صنعتی برخوردار است. 

در واقع یاتاقان های صنعتی نقش اصلی در به حرکت درآوردن پمپ را بر عهده دارند و معیوب بودن یا خرابی آن می تواند سبب برخورد قطعات ثابت و متحرک با یکدیگر شده و عمر دستگاه صنعتی را کاهش دهد. پرفروش ترین انواع یاتاقان های صنعتی به دو دسته یاتاقان  های لغزشی و غلتشی تقسیم بندی می شوند. 

هر یک از انواع این یاتاقان ها مزایا و معایبی دارند. یاتاقان های لغزشی در صورتی که از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشند می توانند در روانکاری و خنک کنندگی دستگاه ها، بسیار مفید فایده باشند. اگر قصد خرید این قطعات را دارید بهتر است با فروشنده در این خصوص مشورت کنید. 

یاتاقان صنعتی بلبرینگی لغزشی صدای کمی دارند و از ساختمان محکمی برخوردارند. جای کمی را اشغال می کنند و نسبت به انواع دیگر یاتاقان های صنعتی قیمت ارزان تری دارند. البته نیاز به روغن کاری مداوم دارند تا بتوانند کمترین اصطکاک را بین سطوح دستگاه ایجاد کنند. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *