قیمت مشعل گازی داخلی دستی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید مشعل گازی دستی و کوره ایفروش مشعل گازی ارزان قیمت برند ایرانیلیست فروشگاه های مشعل گازی گرم در کشورقیمت مشعل گازی خارجی و وارداتی در ایران

قیمت مشعل گازی داخلی به عناصر و  عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت مشعل ها برند سازنده و ضمانت و کیفیت مشعل تولید شده می باشد. با این حال مشعل ها در حال حاضر برای تولید گرما در ساختمان ها و برخی از مراکز صنعتی کارایی زیادی دارند.

لیست فروشگاه های مشعل گازی گرم در کشور

خرید مشعل گازی دستی و کوره ای

خرید مشعل گازی دستی و کوره ای

خرید مشعل گازی با توجه به انواع آن در بازار و نیاز مشتری ها صورت می گیرد. مشعل وسیله ای است که با استفاده از انواع سوخت مانند گاز و گازوئیل و مازوت و یا سایر سوخت ها ایجاد گرمایش می کند. مشعل ها بر اساس سوخت مصرفی و ظرفیت گرمایشی و نوع مصرف مورد استفاده قرار می گیرند. این مشعل ها عمدتا جهت گرمایش سیستم هایی مانند دیگ بخار و دیگ های فولادی و چدنی مورد استفاده هستند. در این دیگ ها ظرفیت مشعل با توجه به ظرفیت محاسبه شده در دیگ انتخاب می شود و این دو عدد رابطه مستقیم دارند.

طرز کار مشعل به این شکل است که سوخت آن از طریق نازل به محفظه احتراق رفته و ایجاد جرقه و حرارت مورد نیاز را به صورت شعله به داخل کوره هدایت می کند. قطعات مشعل شامل فیلتر سوخت، شیر برقی، پرشر سوئیچ گازی، فن و الکتروموتور و غیر می باشد. مشعل ها با استفاده از ظرفیت شان و نوع سوخت شان مورد استفاده هستند. از طرفی قطعات مصرفی در بخش های مختلف مشعل ها با برندهای مختلف متفاوت است.

مشعل ها از نظر نوع استفاده به دو نوع مشعل های دستی که بیشتر برای کارهای سبکی که عمدتا با دست انجام می شود مانند برش دادن فلزات و یا گرم کردن انها استفاده شده ولی نوع دیگر مشعل ها با عنوان مشعل های کوره ای شناخته می شوند که کاربرد آنها به صورت سنگین و در صنایع مختلف به ویژه در صنایع ذوب فلزات و همچنین برای تامین گرمای مورد نیاز ساختمان ها می باشد.

از آنجایی که مشعل وسیله ای است که با مخلوط کردن سوخت و هوا و ایجاد شعله و احتراق انرژی فسیلی مانند نفت و گاز و گازوئیل را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. این انرژی تولید شده در مشعل با دو روش جابه جایی و تشعشع به سیال انتقال دهنده انرژی از محفظه احتراق در سیستم حرارت مرکزی ساختمان منتقل می شود.

فروش مشعل گازی ارزان قیمت برند ایرانی

فروش مشعل گازی ارزان با بهترین کیفیت در مراکز عرضه این محصولات صورت می پذیرد. مشعل ها در تولید گرمای داخلی ساختمان های نقش بسیار مهمی دارند. مشعل های گازی که به سیستم گاز شهری وصل می شوند برای ایجاد گرما در موتورخانه های مرکزی ساختمان ها به ویژه در مناطق سردسیر بسیار حیاتی اند.

به طور کلی مشعل های شوفاژ را به روش های متعددی می توان تقسیم بندی کرد. مهمترین روش استفاده از نحوه احتراق در آن ها است. در برخی از آنها سوخت مستقیما وارد محفظه احتراق می شود. برای مثال در مشعل شوفاژ اتمسفر یک سوخت با سرعت زیاد از نازل خارج می شود که کاربرد این نوع مشعل شوفاژ کم بوده و بیشتر در دستگاه های تجاری حرارتی دیده می شود.

همچنین هوای مورد نیاز شوفاژ دمنده نیز به وسیله یک فن دمندهتامین می شود و این ها خود به دو دسته مشعل دمنده پیش مخلوط و مشعل مخلوط سر نازل تقسیم می شوند. از طرف دیگر مشعل شوفاژ را می توان بر اساس نوع کنترل احتراق به سه دسته تقسیم کرد.

مشعل شوفاژ یک مرحله ای که از سوخت مایع استفاده می کند و گاهی به آن مشعل شوفاژ افشانه ای نیز گویند.  این مشعل ها برای دیگ های حرارت مرکزی معمولی و کوچک به کار برده می شوند. مشعل دو مرحله ای نیز در جایی کارای دارد که تنظیم و تغییر مقدار و میزان گازوئیل ضروری است. در لوله ای که سوخت را از نازل به تانک بر می گرداند وسائلی مصب می شود که عمل تنظیم را انجام  می دهند. ساختمان این مشعل ها تقریبا مانند مشعل یک مرحله ای بوده با این تفاوت که قسمتی از گازوئیل که به نازل می رسد مجددا از طریق یک لوله به منبع گازوئیل بر می گردد. طرز کار به این صورت است که در مرحله اول این سوپاپ باز است و در نتیجه گازوئیل از راه لوله برگشت می تواند به راحتی به تانکر برگردد.

نوع سوم مشعل های شوفاژ با تنظیم پیوسته هستند که در دیگ هایی با ظرفیت حرارتی بالا یا برای کارهای معین استفاده می شوند. در آنها تنظیم درجه حرارت اهمیت ویژه ای دارد. ظرفیت مشعل باید به طریق پیوسته تنظیم شود یعنی این که تعویض از مرحله یک به دو و بر عکس نباید یک دفعه انجام شود بلکه به طور پیوسته در هر لحظه فقط همان میزان سوخت مصرق می شود.

لیست فروشگاه های مشعل گازی گرم در کشور

قیمت مشعل گازی داخلی دستی ارزان

فروشگاه های مشعل گازی داخلی در کشور اقدام به فروش این نوع از محصولات خود در سرتاسر ایران می کنند. تولید گکنندگان این گونه مشعل ها در کشور با توجه به میزان دقت و کیفیتی که این نوع مشعل ها دارند آنها را برای مدتی مورد تضمین کیفیت قرار داده و ضمانت های سالانه را به عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهند.

برای خرید این تجهیزات ابتدا با محاسبه دقیقی از میزان ظرفیت مورد نیاز برای استفاده از مشعل مورد نظر داشت و پس از آن اقدام به خرید یک مشعل مناسب کرده که به طور کامل و مناسب پاسخگوی نیاز افراد باشد. فروشگاه های معتبر عرضه این محصولات معمولا برای انتخاب مناسبترین گزینه از مشعل ها به مراجعه کنندگان مشاوره رایگان می دهند.

قیمت مشعل گازی خارجی و وارداتی در ایران

قیمت مشعل گازی خارجی با توجه به عوامل مختلفی دراای انواع گوناگونی است. به طور معمول می توان گفت قیمت مشعل ها متاثر از قیمت بازار جهانی و نوسانات داخلی ارز از یکشو و همچنین میزان عرضه و تقاضا در بازار برای خرید و فروش و همچنین به نوع مشعل و کیفیت آن و برند تولید کننده و ضمانت برای آن و همچنین ابعاد و موارد مورد استفاده مشعل نیز تا حد زیادی در تعیین قیمت مشعل ها اثر دارند. به طور کلی واردات مشعل با توجه به نیاز جامعه می تواند به تنظیم بازار این محصول کمک کرده و تا حدودی از نوسانات قیمتی آن جلوگیری کند.