مرکز خرید انواع الکتروموتور در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین تولیدکننده الکتروموتور در ایرانفروش عمده الکتروموتور با قیمت بسیار عالیبهترین برند الکتروموتور موجود در بازارخریدار الکتروموتور ارزان قیمت

با کشف کردن اصول میدان مغناطیسی توسط نیکلا تسلا در سال ۱۸۸۲ و یک سال بعد او از این اصول برای طراحی یک موتورالقایی دو فاز استفاده کرد. این تقریبا می توان گفت که اولین موتور القایی بود. از این پس با تکامل یافتن این نوع از موتور ها در سال های بعد و همچنین با مشاهدی کارایی این وسیله در زندگی روزمره و کارگاه ها، افراد بیشتر به خرید انواع الکتروموتور علاقه مند شدند و این وسیله بازار را در دست گرفت. 

مرکز خرید انواع الکتروموتور در تهران

بزرگترین تولیدکننده الکتروموتور در ایران

بزرگترین تولیدکننده الکتروموتور در ایراندر تعریف الکتروموتور می توان گفت که دستگاهی که توان تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را داشته باشد. حرکتی که نیکولا تسلا در ۱۸۸۸ شروع نمود چیزی بود که امروزه برخی از آن به عنوان انقلاب صنعتی دوم در تاریخچه الکتروموتور یاد می‌کنند زیرا تولید انرژی الکتریکی و انتقال آن به مسافت های طولانی آسان تر می شد. الکتروموتور ها امروزه در دو مدل ACو DC تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند با جاروبک یا بدون جاروبک باشند. الکتروموتور از اجزایی مانند: روتور، استاتور، سیم پییچ و شفت تشکیل شده است که البته بلبرینگ هم نقش مهمی در نگهداری و عملکرد بهتر آن دارد. در یک الکتروموتور، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیرویی است که توسط میدان مغناطیسی ایجاد شده در استاتور است به حول محور خود می چرخد. هر الکتروموتور بر اساس ساختارش توسط برق جریان مستقیم DC و یا برق جریان متناوب AC تغذیه می گردد. الکتروموتورها توسط اثر الکترومغناطیس کار می‌کنند و ایده کلی بر این اساس است که وقتی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن هادی حامل جریان از سوی میدان مغناطیسی اعمال می‌شود. تولیدکننده الکتروموتور می خواهد ایرانی باشد و یا خارجی باید به این نکته توجه بکند که فارق از اینکه باید تجهیزات و علم خود را در بالاترین سطح نگه دارد، تنوع بسیار زیادی نیز باید داشته باید تا هر مشتری محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کند و چیزی به او تحمیل نشود. 

فروش عمده الکتروموتور با قیمت بسیار عالی

الکتروموتور ها پرکاربردترین وسیله ی دوار در صنایع و کارخانه ها می باشند که بیشتر با مولد براق مناوب AC کار می کنند. قطعا فروش الکتروموتور اگر که به خوبی نیاز مشتری را تأمین کند و او را راضی بکند طولی نمی کشد که با سدآوری خوبی همراه است، چراکه بیشترین کاربرد را در مشاغل صنعتی و کارگاه ها دارد. در تعریف الکتروموتور می توان گفت دستگاهی است که توان تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را داشته باشد. الکتروموتور ها در تقسیم بندی های گوناگونی به انواع مختلف تقسیم می شود. به طور مثال از لحاظ ولتاژ ، دور موتور ، توان و …… به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. الکتروموتورهای سنکرون موتورهای دو فاز با خازن جابه‌جایی فاز برای یک فاز هستند. این موتورها همانند موتورهای القایی راه‌اندازی می‌شوند، روتور که یک سیلندر صاف می باشد به طور موقت مغناطیسی می‌شود.  یک نوع از موتور سنکرون مانند یک موتور القایی است. به جز این که روتور توسط یک میدان DC تحریک می‌شود. رینگ‌های لغزشی و جاروبک‌ها برای هدایت جریان به روتور به کار می‌روند. الکتروموتور دارای دامنه ی وسیعی از کاربردهای گوناگون هستند.این موتور ها در لوازم خانگی ، فن ها ، دمنده ها ، ابزارهای قدرت و در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. مضاف بر این حالت ها الکتروموتور می تواند تک فاز یا سه فاز باشد، هوا خنک یا مایع خنک باشد. بیشتر الکتروموتور ها از طریق یک تعامل بین میدان مغناطیسی و جریان الکتریکی به منظور ایجاد یک حرکت دورانی در شفت می باشد.  موتور های الکتریکی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و بسته به سایز ساخت و نوع کارکرد آن در وسایل مختلفی استفاده می شوند. از صنایع استفاده کننده الکتروموتور می توان به صنعت نجاری ، نساجی ، اتومبیل سازی ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک و سایر صنایع اشاره نمود. 

بهترین برند الکتروموتور موجود در بازار

بهترین برند الکتروموتور موجود در بازارایران از دیرباز در این صنعت فعالیت داشته و سعی کرده است با تولید محصولی با کیفیت و قابل رقابت با بهترین برند الکتروموتور در جهان کارگاه ها و مصرف کنندگاه داخلی را از واردات ایم وسیله بی نیاز کند و همچنین از خروج ارز از کشور جلوگیری کند. برای یافتن بهترین برند الکتروموتور موجود در بازار با کمی تحقیق و پرس و جو در میابیم که علاوه بر برند های معتبر خارجی که در بازار وجود دارند، برند های داخلی بسیار عالی نیز هستند که می توان از آنها نیز در جهت حمایت از کالای ایرانی استفاده کرد. الکتروموتور ها برای محیط های تمیز و خشک مناسب می باشند. بر اساس طراحی آنها حداکثر دمای مناسب برای نصب ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد و ارتفاعی برابر ۱۰۰۰ متر از سطح دریا می باشد. پس علاوه بر اینکه دنبال برند خوبی برای خرید می گردید باید به شرایط کاری که الکتروموتور باید در آن کار کند نیز توجه بسیار زیادی بکنید که آسیب جدی به این وسیله وارد نشود و در شرایطی که مجبور به نصب موتور ها در دمای بالاتر از استاندارد هستیم می بایست برای جلوگیری از سوختن ناشی از افزایش دما  از عایق های حرارتی استاندارد استفاده کرد. 

خریدار الکتروموتور ارزان قیمت

از کاربرد های الکتروموتور های بزرگ می توان برای استفاده در نیروی پیشرانش کشتی ها هم اشاره نمود که با فرض این حالت می توان گفت کاربرد این وسیله تمامی ندارد و تقریبا در هرجایی که صحبت حرکت و چرخش است اسم یکی از مدل های الکتروموتور به چشم می خورد. در دسته بندی کلی الکتروموتور به انواع الکتروموتور AC، پله ای، خطی، الکتروموتور تکفاز، الکتروموتور سه فاز ،  یونیورسال و الکتروموتور میدان سیم پیچی شده تقسیم شده است. الکتروموتور سنکرون یک الکتروموتور AC می باشد که وجه برجسته آن روتوری است که به وسیله سیم‌پیچ‌های آهن ربایی با سرعت برابر با فرکانس AC و در نتیجه میدان مغناطیسی ناشی از آن به گردش در می آید. همچنین از نظر نوع جنس بدنه  این وسیله به دو دسته بدنه چدنی و بدنه آلومینیومی تقسیم می شوند که هرکدام ویژگی های منحصر به خود را برای استفاده در صنایع مختلف دارا می باشند. پس برای خرید یک الکتروموتور ارزان قیمت با راه های تماسی که در این سایت قرار گرفته است تماس حاصل فرمایید.  

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *