مرکز خرید و فروش انواع یاتاقان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت یاتاقان صنعتی در بازارشرکت توزیع انواع یاتاقانپرفروش ترین برند یاتاقان در بازارخریدار یاتاقان ساده درجه یک

بدون شک اطلاع از اینکه بهترین مراکز خرید و فروش یاتاقان در تهران و سایر شهرستان ها کجا هستند برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد. اما قبل از هر چیز شناخت انواع یاتاقان می تواند کمک موثر تری برای شما در یک خرید موفق باشد.

مرکز خرید و فروش انواع یاتاقان

قیمت یاتاقان صنعتی در بازار

قیمت یاتاقان صنعتی در بازارهمانطور که می دانید یاتاقان وسیله ای است که حرکت بین دو قطعه یا بیشتر را به صورت نسبی مجاز می کند. طبقه بندی یاتاقان ها معمولا بر اساس اصول کاری آنها و بارهایی که بر آنها اعمال می شود، انجام می شود.

یاتاقان صنعتی نوعی از یاتاقان است که بار تحمیل شده به آن معمولا به دو شکل محوری و شعاعی است. انواع یاتاقان هر کدام با توجه به نوع عملکرد در دستگاه یا ماشین آلات ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

  1. یاتاقان ساچمه ای
  2. یاتاقان غلتکی
  3. یاتاقان محوری غلتکی
  4. یاتاقان غلتکی مخروطی
  5. یاتاقان مغناطیسی
  6. یاتاقان عظیم
  7. یاتاقان مخصوص ساختمان های ضد زلزله

برای کسانی که با این وسیله های کوچک و پرکاربرد آشنایی دارند، مهمتر از شناخت انواع یاتاقان این است که بدانند قیمت یاتاقان صنعتی در بازار چقدر است. از آنجایی که این محصول تنوع زیادی دارد و هر یک از انواع آن کاربرد ویژه ای دارند، قیمت این محصول نیز متفاوت می باشد.

البته بازاری که از آن خرید می کنید، نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. معمولا در بازار های اصلی می توانید با قیمت مناسب تری این محصول را خریداری کنید. انواع یاتاقان ها معمولا از چدن ساخته می شوند. اجزای داخلی یاتاقان عبارتند از:

  • رینگ یاتاقان
  • بلبرینگ یاتاقان
  • سیل ها
  • مکانیزم قفل شافت
  • روان کننده ها

این اجزا به صورت یک هوزینگ محصور کننده هستند. به طور کلی می توان گفت که یاتاقان ها تکیه گاه اصلی اجزای پمپ به شمار می روند که وجود هر گونه عیب  و نقص در آنها باعث تغییر در موقعیت اجزای چرخشی پمپ می شود. نتیجه این امر این است که قطعات ثابت و متحرک به یکدیگر برخورد می کنند. در نتیجه معیوب شدن یاتاقان باعث ایجاد خم در محور پمپ می شود که در نهایت موجب شکستگی محور می شود.

شرکت توزیع انواع یاتاقان

توزیع انواع یاتاقان در بازار های مختلف معمولا در دو دسته بندی کلی انجام می شود:

  • یاتاقان های استاندارد
  • یاتاقان های خاص

موارد کاربردی یاتاقان های خاص شامل استفاده از آنها در صنایع و راه آهن ها می باشد. مهمترین اثرات استفاده از این وسیله به هر شکلی این است که اصطکاک را کاهش می دهد. استفاده از یاتاقان در انواع مختلف سطح گسترده ای دارد. این وسیله از سطوح برای تماس سایشی استفاده می کند که معمولا با کمک روان کاری از عمر و اصطکاک قابل قبولی برخوردار می باشند.

اهمیت استفاده از یاتاقان ها را می توان در این موارد دانست:

  • اصطکاک کم
  • کاهش فرسایش
  • استفاده گسترده در سرعت های بالا

یاتاقان برای کاهش اصطکاک از این ویژگی ها استفاده می کند:

  • شکل و هندسه ای که دارد.
  • مواد سازنده یاتاقان
  • دارا بودن یک سیال بین سطوح
  • جدا کردن سطوح با کمک میدان الکترو مغناطیسی

اهمیت استفاده از یاتاقان در صنایع به جهت کاهش اصطکاک به اندازه ای است که اغلب شرکت های توزیع این محصول مجبور به فعالیت در سطح گسترده  هستند. که خوشبختانه به دلیل برخورداری از مسیر های دسترسی آسان این فعالیت ها تا حد بسیار خوبی ساماندهی شده است و خریدار و فروشنده به جهت تحویل و دسترسی به هنگام به این محصولات مشکلات چندانی نخواهند داشت.

پرفروش ترین برند یاتاقان در بازار

پرفروش ترین برند یاتاقان در بازارآیا می دانید پرفروش ترین برند یاتاقان در بازار از کدام امتیاز محصولات و تولیدات خود بهره می برد؟
از جمله مهمترین مشکلات فروش در بازار معمولا عدم دسترسی مناسب بین تولید کننده و خریدار می باشد، در این زمینه راهکار های در نظر گرفته شده است تا بتوان در نهایت یک محصول را در بازار مخصوص همان محصول به راحتی به فروش رسانید.

از جمله مهمترین راهکارهایی که شرکت های تولید کننده برای فروش بهتر محصولات خود در نظر گرفته اند عبارتند از:

  • ایجاد نمایندگی های فروش
  • تشکیل تیم های بازار یابی
  • تبلیغات گسترده در سطح رسانه های جمعی

اما هر یک از این راهکار ها را تا چه اندازه می توان در زمینه موفقیت فروش برند های معتبر موثر دانست؟ پرفروش ترین برند ها نه تنها به لحاظ کیفیت سال هاست که مورد تایید مصرف کنندگان خود هستند، بلکه به لحاظ خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری آسان و حتی دسترسی راحت در بازار های مختلف امتیاز های خوبی را از مشتریان خود دریافت کرده اند.

اگر می خواهید از خریداران و یا حتی فروشندگان بهترین برند های یاتاقان و یا هر محصول دیگری باشید، تنها با رعایت نکته ساده دسترس پذیری می توانید به این امر مهم برسید. محصولات مشابه معمولا از نظر کیفیت و کارایی عملکرد های یکسانی دارند. تنها کافی است که به خوبی در بازار خود معرفی شوند.

پرفروش ترین و معتبر ترین برند ها همیشه در دسترسی مستقیم شما قرار دارند.

خریدار یاتاقان ساده درجه یک

همانطور که می دانید تعداد خریدار یاتاقان ساده در بازار نسبت به سایر انواع یاتاقان های موجود بیشتر است. علت این امر را می توان به پرکاربرد بودن این محصول نسبت داد. همچنین عملکرد مناسب و قیمت معقول این وسیله را برای استفاده در بخش های مختلف صنعتی توجیه پذیر می کند.

یاتاقان های ساده دسترس پذیر ترین انواع یاتاقان های موجود در بازار هستند که ویژگی های آنها به طور خلاصه اینگونه قابل تعریف است:

  • یاتاقان ساده یا بوش که در یک توصیف ساده به استفاده از یک روانکار ساده بین دو سطح ثابت یا متحرک گفته می شود.
  • میزان سختی خوبی خواهد داشت اگر میزان ساییدگی کمی داشته باشد که معمولا کمی هم لقی دارد.
  • سرعت این یاتاقان معمولا کم یا متوسط است و گاهی هم نیاز به خنک کننده دارد.
  • طول عمر این وسیله بسته به نوع روانکار معمولا متوسط است.

یاتاقان ساده معمولا رایج ترین نوع در بین انواع یاتاقان ها است که اصطکاک نسبتا زیادی هم دارد. یاتاقان ها به طور کلی وسیله هایی هستند که با کمک لایه های فلزی داخلی و خارجی که دارند و نیز با کمک غلتک یا ساچمه  های صیقلی فلزی خود می توانند اصطکاک بین دو سطح را تا حد خوبی کاهش دهند.

البته برای کاهش حداکثری میزان اصطکاک می توان از نمونه های مختلفی از انواع یاتاقان استفاده نمود. هر یک از انواع یاتاقان که در بخش های قبل به طور خلاصه معرفی شدند، توانایی متفاوتی در کاهش میزان اصطکاک و افزایش سرعت حرکت دارند.

یک یاتاقان درجه یک از نوع ساده هم به خوبی می تواند تاثیر خوبی در کاهش اصطکاک و افزایش سرعت داشته باشد، به همین جهت نمونه های ساده این وسیله همچنان بالاترین سطح کاربری را دارند و خریداران زیادی برای این ابزار در بازار وجود دارد.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *