تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرمفروش سیلوی مصالح سرد و گرم در بازار تهرانآشنایی با انواع فن سانتریفیوژاجزای تشکیل دهنده نوار نقاله

سیلو به جایی گفته می شود که از آن برای نگهداری و حفاظت یک سری وسیله و ابزار مورد استفاده قرار می گیرد، سیلو ها معمولا برای نگهداری مواد غذایی انسان و دام استفاده می شود ولی می توان از این انبار ها برای نگهداری محصولات دیگری نظیر سیمان و مصالح دیگر هم استفاده کرد. این انبار ها به صورتی طراحی می شوند که بتوانند موادی که در آن ها نگهداری می شوند را برای مدت طولانی نگهداری کنند بدون اینکه تغییری در این محصولات اتفاق بيفتد. سیلو ها می توانند روی زمین یا زیر آن ساخته شوند همچنین سیلوهای مخصوص برای مصالح گرم و سرد متفاوت می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. سیلوی مصالح گرم عمده تولید می شود جهت نگهداری مصالح گرم که در ادامه در مورد خصوصیات آن صحبت خواهیم کرد.

تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرم

شرکت تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرم

شرکت تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرمسیلو ها و یا انبار های مصالح در دو نوع، سیلوی مصالح گرم و سیلوی مصالح سرد ساخته می شوند همچنین این انبار ها می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند مثلا در زمان مصر قدیم برای نجات از قحطی حضرت یوسف اقدام به ساخت سیلو هایی سیمانی و سنگی کردند که گندم ها را در آن ها آویزان می کردند تا از دست حشرات موذی در امان باشند.

اما امروزه با مواد مختلفی اقدام به ساخت سیلو هایی می کنند که بتوانند انواع مواد را در آن به مدت طولانی نگهداری کنند و همچنان کیفیت محصول بی تغییر باقی بماند.

برای اینکه شرکت تولید عمده انواع سیلوی مصالح گرم را بیابید و بتوانید انواع سیلوهای مصالح گرم را خریداری کنید بهتر است به اینترنت مراجعه کنید و سایت های شرکت های معتبر را جستجو کنید و خرید خود را از این سایت هایی که این شرکت های معتبر تایید می کنند انجام دهند.

تولید آسفالت گرم از طریق شرکت های تولید مصالح گرم انجام می گیرد، آسفالت گرم در واقع دانه های ریز شن به همراه قیر می باشد که حرارت دیده اند.

پخش مصالح گرم هم باید از طریق ماشین آلات خاصی انجام گیرد چون قرار است تقریبا با همان حرارت اولیه روی سطح قرار گیرد که اگر این حرارت کم شود باعث می شود که آسفالت بر روی سطح به درستی قرار نگیرد و یا نتوان با ماشین های غلطک دار آن را به سطح چسباند و همین باعث شده که به فکر ماشین هایی باشند که بتواند حرارت آسفالت را از محل تولید تا محل مصرف حفظ کند.

فروش سیلوی مصالح سرد و گرم در بازار تهران

سیلوهای قدیمی برای ساخت زمان زیادی نیاز داشتند، مصالح سخت گیر می آمد و جابه جایی سنگ های بزرگ بدون ماشین کاری طاقت فرسا بود اما در ساخت سیلو های جدید در زمان کوتا و با امکانات کامل ساخت انبار در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد.

خرید و فروش سیلوی مصالح سرد و گرم در بازار تهران از طریق شرکت های معتبر انجام می گیرد که می توان به صورت اینترنتی از سایت های معتبری که شرکت های معتبر معرفی می کنند خرید انجام داد.

طراحی سیلوی مصالح توسط طراحان با تجربه و با کامپیوتر های پیشرفته انجام می گیرد تا جای هیچ گونه شکی را باقی نگذارد و به عبارتی بتواند بهترین عملکرد را در مقابل نگهداری و حفظ مصالح در خود داشته باشد.

سیلوهای مصالح گرم باید به شکلی طراحی شوند که کمترین مقدار اکسیژن وارد سیلو شود چون باعث تجزیه و سرد شدن مصالح می شود، مقدار کمی اکسیژن در بین ذرات شن و قیر محبوس می شود که این به تنهایی نمی تواند مصالح را سرد کند ولی اگر زیر مصالح در سیلو و روی آن اکسیژن باشد باعث اکسایش محصول می شود.

آشنایی با انواع فن سانتریفیوژ

آشنایی با انواع فن سانتریفیوژفن سانتریفیوژ به صورتی عمل می کند که تخلیه هوا از آن به صورت گریز از مرکز می باشد این نوع فن را می تواند در سیلوهای مصالح گرم کار گذاشت تا هوای داخل آن را تخلیه کند و مصالح گرم بمانند و دچار اکسایش نشوند.

فن ها از قسمت های پره، پروانه، قسمتی که پروانه در آن قرار می گیرد، موتور، محفظه بیرون راندن و به کار انداختن پره ها.

فن های سانتریفیوژ به سه صورت کار می کنند، اولی دارای پره های زیاد و رو به جلو و به سمت پروانه می باشد که به آن فوروارد گویند، در فن سانتریفیوژ دوم پره ها کمتر و رو به عقب بوده و جهت پره ها خلاف جهت پروانه می باشد، در نوع سوم آن که دارای بازدهی کمتری نسبت به نوع دوم می باشد و صدای بیشتری هم دارد پره ها رو به جلو بوده، فن های دسته سوم دارای کمترین بازده در بین این سه دسته بوده ولی کار آن بیرون راندن هواهای کثیف و انتقال مواد می باشد.

ماشین های انتقال دهنده این محصولات هم باید دارای فن باشند تا هوای داخل سیلوهای ماشین های انتقال دهنده هم تخلیه شود و هوا باعث سرد شدن محصول داخل سیلو نشود.

اجزای تشکیل دهنده نوار نقاله

تسمه نقاله ها محصولاتی هستند که انتقال مواد را بین دو مکان بر عهده دارند مثل انتقال سیمان از محل تولید به محل سیلو، این محصول به مانند تردمیل می باشد و تسمه نقاله آن به صورت نامحدود بین دو مکان جابه جا می شود.

این محصولات دارای اجزا گوناگونی می باشند از جمله تسمه، قرقره، سینی های مسطح، تسمه پهن و غلطک ها که از آن جمله اند.

تسمه نقاله از قرن های پیش کشف شد برای جابه جایی در انواع معادن زغال سنگ و معادن سنگ، این کشف باعث انقلاب بزرگی در این زمینه پدید آورد، چون تا قبل از کشف آن برای انتقال محصولات به نیروی کار زیادی نیاز بود که هم اقتصادی نبود و هم زمان بر و از طرفی تسمه نقاله محصول را از بین نمی برد ولی در کار نیروی انسانی امکان هدر رفت محصول بالا می باشد و این به نفع تولید کننده نیست.

برای انتقال مصالح گرم باید از این چنین محصولاتی استفاده شود تا محصولات گرم سریع به مقصد برسند و در طول مسیر سرد نشوند.

تسمه های نقاله می توانند طول های گوناگونی داشته باشند از کوتاه تا بلند، که از جمله تسمه نقاله های بلند در ایران در خواف وجود دارد و استفاده می شود.

تسمه نقاله انواع گوناگونی هم دارد، از جمله سیم دار عرضی، بدون سیم عرضی، آرامید دار، منجیدی، شورون، لوله ای، باکت دار، الوات دار می باشند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *