خرید عمده یاتاقان رولبرینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بلبرینگ و رولبرینگ های ماشین آلات صنعتیمرکز تخصصی و وارد کننده مستقیم بلبرینگ، رولبرینگخرید عمده و خرده یاتاقان رولبرینگانواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان صنعتی

همان طور که می دانید رولبرینگ ها، یاتاقان های غلتشی هستند که امکان حرکت بدون اصطکاک دو قطعه روی یکدیگر را در دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی یا غیرصنعتی فراهم می کنند و به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارند بهترین مراکز خرید عمده یاتاقان رولبرینگ از میزان فروش بالایی نیز برخوردار هستند؛ در ادامه به بحث درباره انواع مختلف این قطعات خواهیم پرداخت.

خرید و فروش عمده انواع یاتاقان رولبرینگ

انواع بلبرینگ و رولبرینگ های ماشین آلات صنعتی

انواع بلبرینگ و رولبرینگ های ماشین آلات صنعتیکاربرد انواع بلبرینگ کوچک و بزرگ در صنایع بسیار متنوع است و از هارد کامپیوترها، صندلی های چرخ دار و اسکیت ها گرفته تا ماشین آلات، کارگاه ها و کارخانه های صنعتی به این قطعه در ابعاد مختلف نیاز دارند.

جنس بلبرینگ ها در بازار معمولا از استیل، آهن، پلیمر و چدن می باشند؛ در ادامه به پرفروش ترین انواع آن ها در بازار و کاربردهایشان اشاره کرده ایم:

  • بلبرینگ‌ شیار عمیق: ظرفیت تحمل بار و مقاومت بالا و همچنین اصطکاک کم و عملکرد بدون صدا از ویژگی های این نوع بلبرینگ ها می باشد؛ صنایع نساجی، رنگرزی، اپتیک و اپترونیک، تولید قطب‏ نما، صنایع چوب، هواکش، صنایع هوافضا و ربات‏ صنعتی از کاربردهای این بلبرینگ ها هستند.
  • بلبرینگ خود تنظیم: بلبرینگ های خودتنظیم در مدل های با کاسه نمد، بدون کاسه نمد و بوش بلند در بازار عرضه می شوند و برای ماشین آلات صنعتی که در معرض رطوبت، مواد شیمیایی و بخار هستند بسیار کاربردی هستند.
  • بلبرینگ‌ ایگرک: این نوع بلبرینگ ها شکل تغییریافته بلبرینگ شیار عمیق است و در دو مدل با سوراخ روانکاری و بدون سوراخ روانکاری در بازار قابل خریداری است و در ماشین های کشاورزی، صنایع و کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بلبرینگ‌ مغناطیسی: عدم وجود اصطکاک و نیاز به روغن کاری از ویژگی های بارز این بلبرینگ ها می باشد و جایگزینی فوق العاده برای مدل های سنتی است.

مرکز تخصصی و وارد کننده مستقیم بلبرینگ، رولبرینگ

پخش عمده بلبرینگ و رولبرینگ های ایرانی توسط بسیاری از نمایندگی های فعال در سراسر کشور انجام می شود اما واردات این قطعات نیز از رونق خاصی برخوردار است و توسط مراکز تخصصی باسابقه ای انجام می شود.

مهمترین مسأله هایی که مورد توجه شرکت های وارد کننده بلبرینگ، رولبرینگ و قطعاتی از این قبیل قرار می گیرد را می توان کیفیت مناسب و قیمت ارزان دانست.

واردات عمده این تجهیزات به ایران از طریق کشورهای کره جنوبی، ترکیه و امارات انجام می شود.

از موارد اصلی خرید و فروش بلبرینگ در بازار می توان به کاربرد آن ها در انواع خودروها اشاره کرد؛ نمایندگی بلبرینگ gt، ارائه دهنده بهترین نمونه های بلبرینگ کوچک و بزرگ مناسب برای خودروهای پرفروش در کشور از جمله پراید و پژو می باشد.

خرید عمده یا جزئی رولبرینگ با برندهای گوناگون داخلی و خارجی از طریق مراکز مختلفی در تمام شهرهای کشور امکان پذیر است و شاید این سوال مطرح شود که چرا مارک gt از متقاضیان زیادی در سراسر ایران برخوردار است؟

قیمت ارزان و طول عمر بالا از ویژگی های مهمی است که مشتریان رولبرینگ از محصول خریداری شده انتظار دارند و این خصوصیات در برند gt به خوبی لحاظ شده و در نتیجه مورد توصیه بسیاری از افراد آشنا به این امر می باشد.

در هنگام خرید رولبرینگ باید به نکات مهمی توجه کرد که برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه ذکر می کنیم:

  1. بسته بندی های اصل شرکت های معتبر دارای ماده ی محافظت کننده هستند پس بررسی دقیق نوع بسته بندی در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است.
  2. جابجایی رولبرینگ باید به دقت انجام بگیرد تا ضربه ای به آن وارد نشود.
  3. فروشگاه های مجاز و نمایندگی های معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
  4. تا زمانی که قصد استفاده از رولبرینگ را ندارید، آن را از بسته بندی خارج نکنید زیرا موجب جمع شدن گرد و غبار می شود.
  5. ارائه گارانتی، نشان دهنده اعتماد تولیدکننده به کیفیت کالاست و امکان پس دادن در صورت وجود ایرادات احتمالی را به مشتری می دهد، پس اخذ ضمانت های معتبر از فروشنده نیز مهم می باشد.

خرید عمده و خرده یاتاقان رولبرینگ

خرید عمده و خرده یاتاقان رولبرینگعوامل مختلفی بر قیمت یاتاقان رولبرینگ در بازار تأثیر می گذارند و از مهمترین آن ها می توان به نحوه خرید اشاره کرد؛ مسلماً خرید عمده با قیمت ارزانتری از خرده انجام می شود و هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد تخفیف در قیمت ها نیز بیشتر خواهد بود.

خرید عمده از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر، از نظر اقتصادی به صرفه می باشد و به صورت های مختلف حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و ژاپن از تأمین کنندگان اصلی بلبرینگ در جهان به شمار می آیند که محصولات خود را با برندهای و قیمت های مختلف به بازار ارائه می دهند.

از انواع مختلف رولبرینگ ها در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رولبرینگ استوانه ای: همان گونه که از نام این نوع رولبرینگ ها نیز بر می آید شکل ظاهری استوانه ای دارند و ویژگی بارز آن ها، ظرفیت شعاعی و سرعت بالا می باشد؛ ویبراتورها و تجهیزات انتقال نیرو از مهمترین کاربردهای این مدل از رولبرینگ است.
  • رولبرینگ سوزنی: غلتک این رولبرینگ ها شبیه استوانه است و تفاوت آن ها با رولبرینگ استوانه ای در اندازه قطرشان است؛ قدرت بالای تحمل بار و پرکاربرد بودن در فضاهای کوچک از ویژگی های بارز این نمونه از رولبرینگ ها می باشد.
  • رولبرینگ کف گرد سوزنی: قابلیت تحمل بارهای محوری سنگین از مهمترین خصوصیات این نوع رولبرینگ ها می باشد.
  • رولبرینگ‌های کروی ‌(‌‌بشکه ای دوطرفه): از این رولبرینگ به صورت عمده در معادن و به عنوان سنگ شکن یا سایر ماشین آلات در این حوزه استفاده می شود.
  • رولبرینگ‌های کف گرد: قدرت بالای تحمل بار محوری از ویژگی های این مدل است که باعث شده در ماشین آلات صنعتی مانند جرثقیل ها کاربرد زیادی داشته باشد.

انواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان صنعتی

کاربرد ویژه بلبرینگ ها در موقعیت های حساس نیز مورد توجه خریداران می باشد؛ از جمله بهترین نمونه ها می توان به بلبرینگ های ضد زلزله اشاره کرد که برای مقاوم سازی پی ساختمان ها در مقابل زلزله و تنش های محیطی استفاده می شود.

تفاوت بلبرینگ و رولبرینگ و کاربردهای آن ها در صنایع مختلف برای بسیاری از افراد ممکن است مورد سوال باشد در ادامه این مطلب به بررسی این قطعات پرداخته ایم.

ساختار بلبرینگ ها شامل ساچمه، کاسه‌ نمد فلزی، رینگ داخلی و رینگ بیرونی است و از جمله یاتاقان هایی است که قدرت تحمل بارهای محوری و شعاعی را دارد؛ غالبا در مواردی که بار کوچک است از بلبرینگ استفاده می شود.

رولبرینگ نیز از تجهیزاتی است که حرکت نسبی بین قطعات را به صورت غلطشی فراهم می کند و قدرت تحمل فشار بالایی از نوع محوری دارند.

پس بلبرینگ و رولبرینگ شباهت های کاربردی زیادی با یکدیگر دارند و تفاوت اصلی آن ها در قدرت و مقاومتشان است.

لیست معتبرترین مراکز و فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه رولبرینگ و بلبرینگ های درجه یک را می توانید با جست و جویی سریع در فضای مجازی به دست آورید و سفارش های خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برایتان ارسال گردد.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *