سایت خرید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشگاه اینترنتی انواع الکتروموتور کوچکمشخصات الکتروموتور تک فاز و سه فازفروش ویژه انواع الکتروموتور با قیمت ارزانتولید و توزیع الکتروموتور های جدید

سایت خرید الکتروموتور، عرضه کننده جدیدترین تولیدات با برندهای برتر روز می باشد. امروزه انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند که هر کدام نسبت به قدرت خود کارآیی های متفاوتی دارند. آیا سفارش و خرید این محصولات الکتریکی از سایت های آنلاین و اینترنتی مقرون به صرفه است؟ چه چالش هایی پیش روی خریداران برای دسترسی مستقیم و در عین حال ارزان انواع الکتروموتورهای تولید داخل یا وارداتی وجود دارد؟

سایت خرید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز

فروشگاه اینترنتی انواع الکتروموتور کوچک

فروشگاه اینترنتی انواع الکتروموتور کوچکبه زبان ساده می توان گفت که الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کنند. جنس بدنه انواع این موتورها بر حسب نیاز بازار و خریداران از آلومینیوم یا چدن ساخته می شود.
توجه کنید که تعداد دور سیم پیچی در هر الکتروموتور بسته به قدرت گردش آن متغیر است. به این معنی که متناسب با افزایش قدرت موتور، میزان دور سیم پیچی آن نیز بیشتر خواهد بود.
استفاده از این دستگاه ها با توجه به شرایط محیطی نیز متفاوت است. به عنوان مثال در مناطق جنوبی که دمای هوا در اغلب فصول سال گرم است، توصیه می شود از الکتروموتورهای دارای عایق حرارتی بالا استفاده شود.
موتور این دستگاه ها یک آهن ربای الکتریکی است که بر روی یک قابل تعبیه و سیم پیجی می شود. این نوع موتورها را می توان در دو گروه AC و DC طبقه بندی نمود. در انواع موتور DC سرعت موتور وابسته و تحت تاثیر جریان تغییر می کند.

این محصولات در صنایع تولیدی مختلفی به کار گرفته می شوند که نشان از نقش حیاتی آنها برای کارکرد دستگاه های برقی است. می توان گفت که با توجه به نقش این دستگاه ها، الکتروموتورها جزء مهمترین اختراعات انسان هستند. دلیل این امر وابسته بودن اغلب صنایع به آن و نقش مهم انواع مدل های تولیدی در صنایع زیر بنایی است.

مشخصات الکتروموتور تک فاز و سه فاز

اکتروموتورها بر اساس ویژگی های فنی در انواع مختلفی تولید می شوند. به عنوان نمونه این محصولات بر اساس جنس بدنه و آلیاژ بکار رفته در تولید آنها به الکتروموتورهای چدنی و آلومینیومی طبقه بندی می شوند.
از سوی دیگر طبق دور موتور و نوع کارکردشان، الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز را می توان نام برد که تفاوت هایی چشمگیری با یکدیگر دارند. از آنجایی که در ساختمای های مسکونی و کارگاه های کوچک از برق تک فاز استفاده می شود برای راه اندازی وسایلی مانند یخچال، کولر، پمپ آب و … از موتورهای تک فاز استفاده می کنند.

موتورهای تک فاز معمولاً با قدرت و توان ۴ کیلو وات ساخته می شوند. انواع الکتروموتور تک فاز را می توان در سه گروه کلی نام برد:

  • موتور القایی تک فاز
  • موتور یونیورسال
  • موتور سنکرون تک فاز

هر کدام از این مدل موتورها کارکردهای متعددی داشته و از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. نوع اول موتور القایی تک فاز است که به معرفی آن می پردازیم:

  1. موتور القایی تک فاز: اجزای تشکیل دهنده اصلی آن استاتور و روتور است. از این موتورها اغلب در تولید ماشین لباسشویی، ظروفشویی، یخچال، کولر و دیگر لوازم برقی خانگی استفاده می شود. موتورهای القایی تک فاز خود انواع مختلفی دارند. موتور القایی با فاز شکسته، موتور القایی قطب چاکدار، موتور القایی دو خازنی و موتور القایی با خازن دائم کار نمونه هایی از آن هستند.
  2. موتور یونیورسال: در این نوع موتورها، سیم پیچ میدان و آرمیچر با هم سری شده اند و از این جهات شباهت زیادی به موتورهای سری دارند. گشتاور و سرعت بالا، رسیدن به دور نهایی در زمان اندک و راه اندازی با ولتاژ مستقیم از جمله مزایای این نوع موتور به شمار می روند.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید باید از مشاوره متخصصان و فروشندگان حرفه ای نهایت بهره را ببرید، تا بتوانید محصولی مناسب با وسیله برقی خود خریداری نمایید.

فروش ویژه انواع الکتروموتور با قیمت ارزان

فروش ویژه انواع الکتروموتور با قیمت ارزانیکی دیگر از انواع الکتروموتورهای پرمصرف، نمونه های سه فاز هستند. این محصولات از آن جهت به الکتروموتورهای سه فاز شهرت دارند که دارای سه فاز T، S و R برای تولید نیروی الکتریکی بوده و از آنها بهره برده می شود.
کاربرد این نوع موتورها به علت قدرت بالایی که دارند اغلب در صنایع تولیدی می باشند. صنایع پتروشیمی، خودرویی، دارویی، صنایع تولید سیمان و صنایع غذایی از جمله مصرف کنندگان و خریداران عمده انواع الکتروموتور سه فاز برای راه اندازی دستگاه های خود هستند.

نکته مهم اینکه مشخصات فنی تمامی الکتروموتورها بر روی پلاک موتور درج می شود. بنابراین باید توانایی خواندن این مشخصات را نیز داشته باشید تا بتوانید بهترین های موجود در بازار را با قیمت مناسب و کارآیی بالا تهیه کنید.
برخی از مشخصه های انواع الکتروموتور عمودی سه فاز که برای حروف مختصر نشان داده می شوند عبارتند از:

  • V: عدد روبروی حرف وی نشان دهنده میزان ولتاژ استانداری است که می توان به الکتروموتور اعمال نمود.
  • A: عدد مقابل آن حداکثر جریان کار موتور را نشان می دهد.
  • NO: نشان دهنده شماره ساخت دستگاه است.
  • IP: درجه حفاظت موتور در برابر عوامل محیطی مانند گرد و خاک
  • KW: نشان دهنده میزان توان الکتروموتورها است.

فروش الکتروموتور با توان کاری مختلف با قیمت تولیدی و مقرون به صرفه اغلب در نمایندگی های فروش یا مراکز عرضه مستقیم این محصولات صورت می گیرد.

تولید و توزیع الکتروموتور های جدید

الکتروموتور مشعل گازی در بازار از نمونه های پرفروش محسوب می شود که در سایز و برندهای مختلف تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول با نام های دیگر مانند دینام و مشغل گازی نیز در بین فعالین و خریداران شهرت دارد. البته در بازار نمونه های گازوئیلی نیز عرضه می شوند که معمولاً قیمت و نرخ ارزان تری دارند.
تولید انواع الکتروموتورهای در کشور به صورت محدود و تنها توسط چند کارخانه انگشت شمار صورت می گیرد. بنابراین شناخت برندهای تولیدی کار چندان سختی نسیت اما تشخیص نمونه های مناسب با فعالیت یا نیاز شما، باید بر حسب ویژگی و کاربردهای موتورها انجام پذیرد.

بدون در نظر گرفتن مباحث فنی، ویژگی ها و کاربرد الکتروموتورها، فاکتور قیمت نیز از جمله مباحث چالشی برای فعالین و خریداران عمده و حتی صادرکنندگان این محصولات است. امروزه با بهره گیری از شیوه های نوین خرید، می توانید هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهید.
شرکت های تولیدی از طریق سایت های فروش اقدام به عرضه جدیدترین محصولات خود در این زمینه با قیمت تولیدی می نمایند. پس می توان گفت که سفارش انواع الکتروموتورهای جدید از سایت و فروشگاه های آنلاین روشی مدرن و در عین حال ارزان خواهد بود.