مرکز نمایندگی فروش یاتاقان با کیفیت و صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین نمایندگی یاتاقان در کشورعوامل خرابی و آسیب دیدگی یاتاقانیاتاقان چیست و چه وظیفه ای در خودرو دارد؟فروشگاه فروش ویژه بهترین یاتاقان در کشورصادر کنندگان یاتاقان به صورت عمده و ارزاننمایندگی پخش بهترین نوع یاتاقان صنعتیتجارت مستقیم یاتاقان ساده با تخفیف ویژه در بازار

مرکز نمایندگی یاتاقان در تمام شهرهای ایران، اقدام به فروش یاتاقان باکیفیت و درجه یک به مشتریان می کند. یاتاقان در صنعت نقش بسیار مهمی دارد و بیشتر کارکرد صحیح تجهیزات صنعتی به سالم بودن یاتاقان برمی گردد. 

بزرگترین نمایندگی یاتاقان در کشور

درنمایندگی پخش یاتاقان، انواع یاتاقان ساده و … به صنعتگران عرضه می شود. امروزه در کارخانه های کشورمان، این قطعه با ارزش را با بهترین مواد اولیه می سازند و برای نمایندگی ها و مراکز فروش یاتاقان ارسال می کنند. 

این محصول به همراه روان کننده ها، سبب کارکرد بهتر بلبرینگ می شود و نقش مهمی در ادوات و تجهیزات شما دارد.محصولی که خریداری می کنید باید سالم و بدون نقص باشد تا بعد از نصب آن  مشکلی ایجاد نکند. 

تمام نمایندگی های  فروش لوازم قطعات صنعتی موجود در شهرها باید تمام قطعاتی که در کارخانه بر اساس استاندارد های جهانی و بین المللی ساخته شده اند را، برای فروش به نمایندگی خود بیاورند و به مشتریان تحویل بدهند. 

عوامل خرابی و آسیب دیدگی یاتاقان

یاتاقان جنس خوب عمر استفاده طولانی تری درون ماشین آلات شما دارد. یاتاقان هم مانند سایر قطعات ماشین ها دچار خرابی و آسیب می شود. به محض خراب شدن این قطعه و کار نکردن آن، باید فورا توسط تعمیرکار، یاتاقان سالم و جدیدی را جایگزین و قرار داد. 

وقتی یاتاقان دچار خرابی می شود، علائمی در ماشین الات مشاهده می شود. با دیدن این علائم متوجه می شویم که یاتاقان دچار آسیب و خرابی شده است. علائم خرابی این محصول عبارت اند از: با روشن شدن موتور، صدای های غیر عادی   شنیده و لرزش های شدید تا خفیفی مشاهده می شود که در این هنگام اپراتور دستگاه متوجه میشود یاتاقان یا بلبرینگ آسیب دیده است، 

عوامل و دلایل زیادی در خودرو سبب خراب شدن یاتاقان می شود که شامل: نرسیدن گریس یا روان کننده به یاتاقان ماشین، تنظیم نبودن یاتاقان ، زیاد شدن دمای یاتاقان بر اثر گرما که سبب صدمه وارد کردن به قطعات متحرک بلبرینگ می شود . 

اگر این محصول جنس خوب و درجه یکی داشته باشد، به راحتی دچار خرابی و مشکل نمی شود. راننده باید سعی کند همیشه حواسش به این قطعه در خودرو باشد  تا  با تعویض به موقع این قطعه، از هزینه های بعدی جلوگیری کند و در هزینه های خودرو او صرفه جویی شود. 

یاتاقان چیست و چه وظیفه ای در خودرو دارد؟

یاتاقان یک نگهدارنده دایره ای شکل  باشد که به صورت جداره ضخیم و اکثرا ار جنس چدن تولید شده است.محل قرارگیری یاتاقان ها محور های انتقال نیرو  می باشد.وظایفی که این قطعه در تجهیزات ما دارد عبارت اند از: 

۱-تنظیم کردن قطعات متحرک میل لنگ و سیلندر به صورت عمودی

۲-اصطکاک بین محور ها را کم می کند تا دچار خوردگی نشوند.

۳-اصطکاک بین دوقطعه ی میل لنگ و شاطون را کاهش می دهد تا دچار پوسیدگی و خوردگی نشوند.

یاتاقان در واقع بین به عنوان تحمل کننده بار و انتقال محرک ماشین آلات قرارداده شده است و حرکت بین این دوقطعه متحرک را روان می کند. یاتاقان یک قطعه روان کننده در ماشین ها محسوب می شود .

فروشگاه فروش ویژه بهترین یاتاقان در کشور

فروشگاه یاتاقان صنعتی همواره تلاش کرده است، بهترین جنس یاتاقان را برای مشتریان خود آماده کند، فروشگاه های ویژه فروش یاتاقان در شهرهای کشورمان گسترده شده اند و خریداران به راحتی در هر شهری که باشند می توانند این قطعه پر اهمیت  را برای خودروی خود تهیه کنند.

اپراتور باید سعی کند همیشه دمای قطعات داخل تجهیزات ثابت باشد و بیش از اندازه داغ و گرم نشوند، زیرا با داغ شدن یاتاقان ممکن است ، قطعات بلیرینگ یا رولبرینگ و شافت  براثر این داغی از لحاظ فیزیکی دچار آسیب شده و به یکدیگر بچسبند، و دیگر قادر به حرکت نیستند. 

یاتاقان ها هر چند مدت باید تعویض شوند زیرا تعدادی از آنها بعد از استفاده طولانی  دچار مشکلاتی می شوند که شامل: شکسته شدن این محصول ، فرسوده و پوسیده شدن آن ، تغییر شکل دادن یاتاقان، ذوب شدن محصول 

صادر کنندگان یاتاقان به صورت عمده و ارزان

یاتاقان صنعتی صادراتی از کشور ما به سایر کشور های همسایه صادر می شود. صادرکنندگان یاتاقان، این وسیله را در بسته بندی های محکم و استاندارد قرار داده و به صورت عمده به خریداران کشور های خارجی، با قیمتی مناسب و ارزان می فروشند، سود خوبی را هم بدست خواهند آورد. 

خریداران می توانند برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند به صورت مستقیم به کارخانه ها و کارگاه های تولیدی محصولات خودرو  مراجعه کنند، در این کارخانه ها، یاتاقان را به همان قیمت تولیدی به مشتری عرضه می کنند، در صورتی که این قطعات در تعمیرگاه های ماشین چند برابر است. با حذف شدن واسطه ها بین این نمونه  و مصرف کننده، قیمت این وسیله ارزان تر است. 

نمایندگی پخش بهترین نوع یاتاقان صنعتی

خریدار یاتاقان خودرو باید برای خرید این قطعه به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر و مطمعن لوازم خودرو مراجعه کند. در این مکان ها یاتاقان قیمت مناسب به راحتی پیدا می شود. 

یاتاقان های صنعتی در کارخانه ها به وسیله ی بهترین مهندس های خودروساز ، طراحی و تولید می شوند. در کارخانه یاتاقان سازی، تولید کنندگان با دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و مجهزی اقدام به تولید این محصولات مرغوب و باکیفیت می کنند. 

تجارت مستقیم یاتاقان ساده با تخفیف ویژه در بازار

قیمت روز یاتاقان بستگی به جنس و کیفیت این وسیله دارد. قیمت لوازم مورد نیاز صنایع از جمله یاتاقان ثابت نیست و در طول ماه و سال دچار نوساناتی می شوند. تجارت مستقیم یاتاقان درآمد قابل توجهی برای بازرگانان کشورمان داشته است. 

تعدادی از تاجران، این محصولات یعنی یاتاقان ها را به صورت عمده و با قیمتی ارزان از کارخانه های سازنده این محصول خریداری می کنند و اندکی بر مقدار قیمت این محصولات اضافه می کنند، به خرید و فروش این لوازم خودرو بین ایران و مردمان کشورهای خارجی می پردازند. امروزه صادرات انواع لوازم خودرو و یاتاقان در کشور رونق گرفته و پیشرفت قابل توجهی داشته است، بازرگانان از این راه شغل های خوبی برای خود ایجاد کرده اند.