سایت فروش انواع بلبرینگ برند های مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی جنس بلبرینگمقایسه برند های بلبرینگسایت خرید بهترین برند بلبرینگفروش انواع بلبرینگ ماشین

سایت فروش بلبرینگ امروزه به صورت وسیع و گسترده نه تنها در بازارهای داخلی که در سطح جهانی عرضه کننده انواع این محصولات با برندهای مختلف است.

این محصول از نظر نوع کارآیی انواع مختلفی را شامل می شود. شناخت و آشنایی با انواع بلبرینگ تولیدی منجر به انتخاب دقیق و صحیح تر خریداران خواهد شد. در بازار داخلی بهترین نوع بلبرینگ را چگونه و از کجا می توان تهیه نمود؟ چرا اغلب خریداران سایت فروش بلبرینگ آنلاین را برای این منظور انتخاب می کنند؟

 سایت فروش انواع بلبرینگ برند های مختلف

بررسی اجمالی جنس بلبرینگ

بررسی اجمالی جنس بلبرینگ بلبرینگ یا یاتاقان توپی از دو عدد رینگ تشکیل شده است. در بین این رینگ ها نیز مجموعه ای از غلتاننده های کوچک و بزرگ قرار دارند که در داخل آن به حرکت در می آیند.

وظیفه اصلی و مهم انواع بلبرینگ ها به حرکت درآوردن اجسام سبک و سنگین، وسایل مکانیکی مانند ماشین ها و چرخ های اتومبیل و … است.
در تولید این محصولات معمولاً از فولادهای آلیاژ کرم دار پر کربن استفاده می شود. همچنین فولادهای ضد زنگ و غیر مغناطیسی، سمانته ای و فولاد برنز انتخاب مناسبی برای ساخت و تولید حلقه ها و ساچمه های بلبرینگ هستند.
در تولید و ساخت قفسه های بلبرینگ نیز معمولاً از ورق های فولادی یا برنجی استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که جنس بلبرینگ اغلب فولادهای آلیاژی سخت مانند برنج هستند که ویژگی های خاصی مانند عدم زنگ زدگی و مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی را دارا هستند.
نکته مهم اینکه قفسه های یکپارچه بلبرینگ نیز از جنس برنج، آهن زینتر شده، رزین فنولی، پلاستیک، آلیاژهای سبک با فولاد و پلی آمید تقویت شده با الیاف شیشه ای تهیه و تولید می باشند.

مقایسه برند های بلبرینگ

سایت فروش بلبرینگبدون شک شرکت های متعددی در زمینه ساخت و تولید بلبرینگ فعالیت دارند. برخی به صورت اختصاصی مدل های کوچک برای وسایل مکانیکی پرکاربرد را تولید می کنند که اغلب از آلیاژهای فولادی سبک برای این منظور بهره می برند.
برخی برندهای دیگر نیز تنها بلبرینگ های مخصوص برخی ماشین ها مانند پراید، نیسان و … را تهیه و عرضه می کنند. بنابراین می توان گفت که تعداد شرکت های فعال و سایت فروش بلبرینگ در این صنعت با توجه به بالا بودن نیاز بازار و تقاضا در حال افزایش هستند.
در یک نگاه کلی انواع بلبرینگ موجود در بازار را می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

  1. بلبرینگ شیار عمیق: در این مدل ها اغلب از قفسه های دو تکه استفاده می شود و همواره جزء پرکاربردترین مدل ها در صنایع مختلف هستند.
  2. بلبرینگ خود تنظیم: همانطور که از نام آنها بر می آید قابلیت تنظیم در شرایط ناهمراستایی شفت را دارند. در ماشین های کشاورزی و نوار نقاله ها از بلبرینگ های خود تنظیم استفاده می شود.
  3. بلبرینگ کف گرد: قابلیت تحمل نیروهای محوری بالا ویژگی اصل این بلبرینگ ها است. این محصولات در دو مدل بلبرینگ های کف گرد یکطرفه و دو طرفه تولید می شوند. تفاوت این دو مدل نیز در جهت تحمل بار محوری آنها است.
  4. بلبرینگ تماس زاویه ای: این مدل ها نیز قابلیت تحمل بار محوری و فشاری را به صورت همزمان دارند. انواع مختلف آن نیز با زاویه های ۱۵، ۲۵ و ۴۰ درجه ساخته می شوند. بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه ای، یک ردیفه و دو ردیفه سه مدل از زیر مجموعه تولیدی آن به شمار می روند.

سایت خرید بهترین برند بلبرینگ

سایت خرید بهترین برند بلبرینگدر بازار انواع برند بلبرینگ تولیدی به صورت بسته بندی عرضه می شود که هر کدام با توجه به جنس بدنه، سایز و اندازه و دیگر ویژگی های کیفی قیمت و نرخ متفاوتی دارد.

اگر در زمینه خرید و فروش عمده این محصولات فعالیت دارید، بهتر است که با نحوه کارکرد و همچنین کاربرد و تفاوت تمامی مدل ها آشنایی کامل داشته باشید.
قفسه، ساچمه، رینگ خارجی و داخلی و کاسه نمد فلزی اجزای اصلی و تشکیل دهنده انواع بلبرینگ را شامل می شوند.

هر کدام از این اجزا نقش مهم و موثری در کارکرد نهایی و همچنین کارآیی بلبرینگ ها ایفا می کنند.
از این رو توصیه می شود همواره بهترین برندهای موجود در بازار را بدون در نظر گرفتن قیمت و نرخ فروش آنها با بهره گیری از مشاوره سایت فروش بلبرینگ، انتخاب کنید، تا بتوانید حداکثر بهره وری را از آنها داشته باشید.

توجه کنید که هیچگاه نباید به بلبرینگ ها فشار بیش از حد وارد شود چرا که این امر موجب شکستن و خرد شدن ساچمه های داخل آن می شود.

بنابراین همواره دقت داشته باشید که از بلبرینگ با ساچمه های ریز، برای فعالیت هایی با فشار کم استفاده کنید. برای  فشارهای بالا و زیاد نیز بلبرینگ ها با ساچمه گرد تخته ای بهترین انتخاب خواهند بود. نام دیگر آنها نیز بلبرینگ غلتکی است که از نظر سایز و اندازه تنوع بالایی دارند.

فروش انواع بلبرینگ ماشین

فروش انواع بلبرینگ ماشیندر بالا به صورت اجمالی انواع بلبرینگ ماشین را معرفی کردیم هر چند میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت فروش بلبرینگ ارتباط گرفت.

حالا باید کاربرد آنها را نیز عنوان کرد که به راحتی و بدون نیاز به صرف وقت یا هزینه های اضافی جهت مشاوره بتوانید از طریق سایت فروش بلبرینگ بهترین مدل را خریداری کنید.
برای داشتن بلبرینگ ماشین درجه یک با کارآیی بالا همواره موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • برای سرعت های چرخشی زیاد و نیروهای جانبی بلبرینگ شیار عمیق را انتخاب کنید.
  • در فشارهای محورهای سرعت بالا، بلبرینگ های کف گرد کارآیی نسبتاً مناسبی دارند.
  • اگر نیروی وارده محوری و جانبی سنگین باشد، بلبرینگ های مخروطی می توانند مناسب باشند.
  • اگر نمی شود شفت را به صورت دقیق همراستا و تراز کرد، بلبرینگ خود تنظیم بهترین گزینه خواهد بود.
  • برای نیروهای جانبی زیاد و سرعت متوسط نیز بلبرینگ با غلطک سیلندری بهترین انتخاب است.

همچنین باید اشاره کرد که بار وارد شده بر انواع بلبرینگ نیز به سه دسته کلی شعاعی، محوری و لحظه ای طبقه بندی می شوند. می توان گفت که این فشارها تحت تاثیر نوع، کیفیت و روش های استفاده از بلبرینگ ها همواره تغییر می کنند.
البته باید اشاره که کاربرد بلبرینگ ها منوط به صنعت خودروسازی نمی شود.

سیستم حمل و نقل هوایی، کارخانجات تولیدی، دستگاه های خودپرداز، پله برقی و آسانسور، تجهیزات تشخیص پزشکی و جرثقیل و چاپ نورد بخش کوچکی از صنایع و دستگاه هایی هستند که به صورت مداوم انواع این محصولات را به کار می برند.
یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید انواع بلبرینگ توجه به سه ویژگی آن یعنی قطر داخلی، قطر خارجی و ارتفاع آن است.

این سه مورد نشان دهنده ویژگی کاربردی و همچنین مناسب بودن آن برای کارآیی مورد نیاز شما می باشد که باید همواره مدنظر قرار دهید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “سایت فروش انواع بلبرینگ برند های مختلف”

  1. […] قیمت یاتاقان وارداتی نسبت به یاتاقان هایی که در داخل تولید می شود بیشتر است بنابراین تا حد امکان از یاتاقان هایی که تولید داخلی هستند استفاده می کنیم. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *