قيمت فروش پمپ قیر دنده ای کراخت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت انواع پمپ قیر کراخت ایرانیفروش ویژه پمپ قیر دنده ای تولید ایرانخرید اینترنتی پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکیساخت و تولید بهترین پمپ قیر انتقال دنده ای

پمپ یکی از قطعات مکانیکی مهم و پرکاربرد است که عمل جابجایی و انتقال سیالات مختلف همچون قیر را انجام می دهد. پمپ قیر از تجهیزاتی پرقدرت با عملکرد عالی محسوب شده و در مدل ها و برندهای بسیار خوبی مانند «پمپ قیر دنده ای کراخت» عرضه می گردد. نکته مهمی که باید اعلام داشت؛ این است که قيمت فروش پمپ قیر موردنظر با توجه به کیفیتش، واقعاً مناسب به نظر می رسد.

قيمت فروش پمپ قیر دنده ای کراخت

لیست قیمت انواع پمپ قیر کراخت ایرانی

لیست قیمت انواع پمپ قیر کراخت ایرانیجهت انتقال سیالاتی همچون قیر که از مشتقات فرآورده های نفتی به شمار می آید؛ به ابزار و تجهیزاتی همچون پمپ قیر نیاز است.
این پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که تمامی عملیات جابجایی مربوط به محصولی مانند قیر را به خوبی به انجام رسانده و در نهایت استخراج آن را موجب می گردند.
گفتنی است که از میان انواع پمپ قیر، نوعی که بیش از همه در معرض توجه خریداران قرار گرفته و بهترین کارکردها را از خود به نمایش گذاشته است؛ پمپ دنده ای کراخت می باشد.
لازم است بدانید که از پمپ قیر کراخت، هم نوع اصل آلمانی آن در بازار موجود بوده و هم پمپ قیر کراخت ایرانی که نمونه مشابه آن به حساب می آید نیز وجود دارد.
مسلماً لیست قیمت پمپ قیر کراخت ایرانی نسبت به نوع خارجی اش، کمتر بوده و در نتیجه تهیه آن نیز به صرفه تر خواهد بود.

در این میان بد نیست با برخی از مشخصات کلی پمپ قیر دنده ای کراخت که امروزه در صنایع پتروشیمی، بسیار بااهمیت تلقی می گردد؛ آشنا شوید که عبارتند از:

  • پمپ دنده ای کراخت، از قابلیت فشار بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • گرچه پمپ کراخت در سایز کوچکی طراحی شده است؛ اما با همان سایز، راندمان و عملکردی فوق العاده را نسبت به سایر پمپ ها از خود بروز خواهد داد.
  • قادر به پمپاژ سریع و بسیار خوب انواع سیالات، با گرانروی های مختلف می باشد.
  • از بهترین پوشش ممکن که خاصیت ضد سایشی را در آن هویدا ساخته؛ بهره برده است.

فروش ویژه پمپ قیر دنده ای تولید ایران

اگرچه در کنار پمپ قیر دنده ای که از مدل های مرسوم به شمار می رود؛ پمپ های دیگری همچون پمپ های هیدرولیک را نیز می توان مشاهده کرد؛ اما با وجود مزیت هایی که در این مدل یعنی مدل دنده ای وجود دارد؛ طبیعی است که بیش از پیش در کانون توجه قرار گیرد.
قابل ذکر است که در حال حاضر فروش پمپ قیر در نمونه موردنظر یعنی پمپ قیر دنده ای با شرایط ویژه انجام شده و به موجب آن امکان دسترسی به پمپ قیر تولید ایران با قدرت و کارکردی متمایز و عمری بسیار بالا فراهم گشته است.

به علاوه باید ذکر کرد پمپ قیر دنده ای تولید ایران که می توان نسبت به سفارش آن با بهترین نرخ و قیمت اقدام کرد؛ دارای چنین مزیت هایی بوده و بنابراین از هر جهت که بخواهیم به این محصول نگاه کنیم؛ خواهیم دید که تهیه آن به نفع مشتریان گرامی خواهد بود:

  • تولیدکنندگان ایرانی پمپ قیری ساخته اند که قابلیت هماهنگی با انواع اتصالات را دارا می باشد.
  • این پمپ به دو جهت یا دو سمت چرخیده و در نتیجه منجر به انجام عملیاتی مانند پر یا خالی کردن خواهد شد.
  • از دیگر قابلیت های پمپ قیر دنده ای ایرانی، ایجاد جریانی یکسان و یکنواخت و فاقد ضربه است.
  • علاوه بر این پمپ مورد نظر می تواند برای مدت کمی هم که شده؛ به صورت خشک کار کند؛ بدون اینکه دچار آسیب جدی گردد.
  • از همه مهم تر اینکه پمپ قیر دنده ای تولیدشده توسط برترین تولیدکنندگان ایرانی، در مقابل انفجار یا سوختن نیز مقاومتی کافی را از خود بروز می دهد.

خرید اینترنتی پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکی

خرید اینترنتی پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکیهمانطور که گفته شد؛ علاوه بر پمپ قیر دنده ای، نوع دیگری از این پمپ ها نیز وجود دارند که به عنوان پمپ هیدرولیکی شناخته شده اند.
جایگاه این پمپ ها نیز در حوزه مصرف بسیار خوب بوده و امروزه مدل های مختلفی از آن در بازار فروش به چشم می خورد.
مانند پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکی که از بهترین و پرکاربردترین مدل های موجود محسوب شده و می توان با خرید اینترنتی این محصول، در چشم بر هم زدنی و بدون اتلاف هزینه و وقت زیاد، آن را تهیه نمود.
اما اگر مایل به آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکی هستید؛ بهتر است که گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  1. پمپ مورد نظر در دو نوع کلی که شامل «پمپ قیر هیدرولیکی با دنده همزمان کننده» و «پمپ قیر هیدرولیکی بدون دنده همزمان کننده» است؛ تولید و ساخته شده است.
  2. این پمپ ها نیاز به هواگیری نداشته و این موضوع به دلیل وجود ویژگی «خودمکشی» در آن می باشد.
  3. مکشی بسیار قدرتمند از آن پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکی گشته است.
  4. بدون ایجاد هیچ سروصدای مزاحمی، کار می کند.
  5. قطعات موجود در این پمپ به راحتی قابل تعویض و یا تعمیر می باشند.
  6. از عهده انتقال مواد دارای ویسکوزیته بالا نیز بر می آید.

علاوه بر خصوصیات ذکر شده، بهتر است با چند نمونه از کاربردهای مربوط به پمپ قیر مارپیچی هیدرولیکی نیز آشنا شوید:

  • مناسب جهت انتقال انواع مواد شیمیایی و قلیایی مانند چسب و رزین، اسید، انواع پلیمر و …
  • انتقال انواع مواد غذایی مانند خمیر، ژل، روغن و …
  • انتقال انواع مواد نفتی و گازی مانند قیر، نفت و گازوییل، پسماند و روغن های صنعتی و …

ساخت و تولید بهترین پمپ قیر انتقال دنده ای

امروزه با توجه به کاربرد وسیع انواع پمپ قیر از جمله پمپ قیر دنده ای در صنایع پتروشیمی که از صنایع مهم کشور به حساب می آیند و با تامین مواد و مشتقات نفتی سروکار دارند؛ اقدامات گسترده ای در حوزه ساخت و تولید این محصولات صورت گرفته است.
این اقدامات را برخی از تولید کنندگان مطرح ایرانی کامل تر کرده و در نتیجه بهترین پمپ ها را ارائه ساخته اند که به موجب آن می توان از پمپ قیر انتقال دنده ای داخلی، بدون نیاز به تولیدات خارجی بهره مند گشت.

تولیدکنندگان برتر کشورمان با تکیه بر اصول و مبانی پیشرفته ساخت و تولید پمپ، اقدام به عرضه پمپ قیر دنده ای کرده که مجهز به بهترین قطعات بوده و ضریب اطمینان بالایی را به همراه دارند.
نکته ای که نباید از ذکر آن غافل شد؛ این است که اگر چه پمپ های دنده ای مذکور قادر به ارائه کارکردی مناسب از خود می باشند؛ اما نیاز به سرویس هرازچندگاهی هم داشته که در این صورت امکان بروز مشکل در آن ها به صفر خواهد رسید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “قيمت فروش پمپ قیر دنده ای کراخت”

  1. […] شرکت های تولید کننده پمپ قیر در کشور  کارخانجاتی هستند که در فرآیند تولید انواع پمپ قیر فعالیت دارند. این تولیدی ها با بهره گیری از دانش فنی و تجهیزات سخت افزاری و نیرو های فوق تخصص و کاردان توانسته اند تولید موفقی در این محصول را داشته باشند. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *