بازار انواع پمپ غلیظ کش قیر دیافراگمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقسیم بندی انواع پمپ غلیظ کش قیرفروش بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دیافراگمی

پمپهای غلیظ کش یکی از انواع پمپ های دیافراگمی هستند که برای انواع سیالات با ویسکوزیته بالا مانند قیر مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل تنوع در جنس مواد درونی  شما می توانید با توجه به کاربرد تان یکی از آنها را انتخاب نمایید. پمپ غلیظ کش قیر یک پمپ داخلی است که در دو جهت کار می کند.

بازار انواع پمپ غلیظ کش قیر دیافراگمی

تقسیم بندی انواع پمپ غلیظ کش قیر

تقسیم بندی انواع پمپ غلیظ کش قیر یکی از انواع پمپ های پرکاربرد پمپ های غلیظ کش هستند که به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند و نحوه کار این دستگاه ها بسته به چرخ دنده های آن متفاوت است. نحوه کار این دستگاه ها به گونه ای است که سیال در بین چرخدنده ها گیر افتاده و پمپاژ می شود و هرچه ویسکوزیته مایع کمتر باشد چرخش چرخ دنده ها بیشتر زمان کمتری را در دقیقه سپری می‌کند و برای سیالاتی با ویسکوزیته بالا این کار در هر دقیقه به ۷۰۰ دور می رسد.

دبی و میزان مایع خروجی از پمپهای خارجی قابل تنظیم است و از آن در صنایع شیمیایی، غذایی و…. استفاده می شود چون این پمپ ها را می توان به راحتی تنظیم کرد و این تنظیمات با توجه به نوع چرخش چرخ دنده ها انجام می گیرد. از مزایای این دستگاه می توان به عملکرد بالا و استفاده از آن در برابر طیف وسیعی از مایعات و همچنین قیمت مناسب آن اشاره کرد.

نوع دیگر پمپهای داخلی هستند که این پمپ ها خودمکش بوده و در دو طرف کار می‌کنند یعنی هم می‌توانند برای خالی کردن از آن استفاده کرد و هم برای پر کردن و چرخ دنده ها به دو طرف نیز می چرخد.

این چرخ دنده ها برای انواع سیالات غلیظ و رقیق کاربرد دارند مایعات غلیظ مانند آسفالت و قیر و مایعات رقیق مانند انواع روغن ها و حلال ها.

کاربرد دستگاه های داخلی بسیار بالا است و چون جنس مواد درونی آن مختلف است شما می توانید با توجه به کار بردتان آنها را انتخاب کنید. همچنین این پمپ ها کاربردی یکنواخت دارند و پالس ندارند و برای انواع مایعات با ویسکوزیته بالا قابل استفاده هستند. از دیگر مزایای این پمپ ها میتوان به تعمیر و نگهداری آسان آنها اشاره نمود.

فروش بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دیافراگمی

فروش بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دیافراگمی فروش پمپ قیر کش دیافراگمی از طریق نمایندگی های مجاز محصول صورت میگیرد و شما می توانید برای خرید به آنها مراجعه نمایید. در این نمایندگی پمپ ها با کیفیتی بسیار بالا و قیمتهای بسیار مناسب به شما عرضه می شود چون بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست شما می رسد.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *