خرید و فروش ویژه الکتروموتور الکتروژن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید ویژه انواع الکتروموتور با کیفیتمشخصات انواع الکتروموتورکاربرد الکتروموتور در صنعت چیست؟نمایندگی های عرضه کننده الکتروموتور در ایران

خرید ویژه الکتروموتور در فروشگاه های انلاین مهیا شده است. الکتروموتور جزو محصولات کاربردی در بیشتر وسایل است. خرید و فروش این محصول در نمایندگی های معتبر سراسر کشور صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش، ارتباط بگیرید. 

خرید و فروش ویژه الکتروموتور الکتروژن

خرید ویژه انواع الکتروموتور با کیفیت

خرید ویژه انواع الکتروموتور با کیفیتالکترو موتور دستگاهی است که در مصارف متعددی از ان استفاده می شود و انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.

این محصول انواع بسیاری دارد، از جمله:

  1. مدل ضد انفجاری
  2. مدل ترمز دار
  3. مدل کولری
  4. مدل کام پکت
  5. و…

که هر کدام در صنعت های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران ویژه الکتروموتور می توانند با توجه به تعداد سفارش خود، به نمایندگی های رسمی این محصولات مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند. کارخانه های گوناگونی این محصول را در بازار، موجود می کنند. مدل های ایرانی این محصولات بسیار با کیفیت است و تا کنون مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصولات یا از چدن و یا از الومینیوم ساخته می شود، تا هنگام استفاده مقاوم باشد و عمر طولانی تری را سپری کند.

فاز های به کار رفته در الکتروموتور ها به دو دسته تقسیم می شود:

  • تک فاز
  • سه فاز

مشتریان، طبق نیاز خود و کارایی مورد نیازشان از این دستگاه، فاز مورد نظر خود را به فروشندگان اعلام می کنند، تا هنگام استفاده از ان با مشکل مواجه نشوند. صنعت خودرو و کشتی سازی نیازمند الکتروموتور با سایز وابعاد بزرگتری هستند، تا موقع حرکت وسیله، دستگاه بتواند پاسخگو باشد. این دستگاه یکی از مهم ترین گزینه ها برای ساخت محصولات برقی و حرکتی می باشد، به همین علت انواع متفاوت این وسیله مورد استفاده، ساده ترین تا پیچیده ترین محصولات برقی و خودرویی قرار می گیرد. الکتروموتور ها وسایلی هستند که انسان ها روزانه با ان مواجه و از ان استفاده و بهره می برند، ممکن است که این محصول به طور واضح در دید ان ها نباشد، ولیکن در نیاز های روزمره ان ها بسیار کاربرد دارد.

مشخصات انواع الکتروموتور

 الکتروموتور ها، مشخصات زیادی را دارند، از جمله:

  1. No: این حرف نشان دهنده ی شماره ی ساخته شده توسط کارخانه ها است.
  2. Type: کاتالوگ ارائه شده توسط کارخانه ها، برای شناسایی بهتر محصول است.
  3. A:  نشان دهنده ی مقدار استفاده ی مجاز از جریان برق است و بیشتر از حد نشان داده شده، نباید استفاده شود، چراکه ممکن است دستگاه بسوزد و یا اسیب ببیند.
  4. V: میزان مصرفی ولتاژ را بیان می کند و نباید بیشتر یا کمتر از حد نشان شده استفاده شود.
  5. HZ60: دستگاه باید طبق این فرکانس کار کند، این میزان هرتز، برق استفاده شونده در بعضی کشور ها است
  6. HZ50: دستگاه باید مطابق ۵۰هرتز کار کند، این میزان برق، مورد استفاده در کشور ایران است.
  7. R.P.M: دور یک دقیقه ای روی شفت خروجی را نشان می دهد.
  8. Kw: نشان دهنده مقدار توان دستگاه است. 
  9. IP: میزان حفاظت از دستگاه در مقابل عواملی هم چون: گرد و غبار را نشان می دهد.

مشخصات اشاره شده در اکثر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مشتریان با ویژگی و نوع استفاده از دستگاه بهتر آشنا شوند.

فروش ویژه الکتروموتور در سال های اخیر و با پیشرفت علم و فناوری بسیار زیاد شده است، چراکه در دنیای ماشینی امروزه، بیشتر وسایل کاربردی مردم، نیازمند این محصول است، تا بتوانند خدمت بیشتر و رفاهی کامل تر را در اختیار ان ها بگذارند.

موتور های الکتریکی توسط مکانیزم های‌ گوناگونی شروع به فعالیت می کنند. یک نمونه ی کاملا ساده این است که با یک استارتر ممکن است به منبع جریان به راحتی وصل شود. اما موتور های بزرگ تر، نیاز مند یک استارتر پیچیده تری هستند تا بتوانند شروع به کار کنند.

کاربرد الکتروموتور در صنعت چیست؟

کاربرد الکتروموتور در صنعت چیست؟کاربرد های الکتروموتور ها را به راحتی می توانید در وسایل اطراف خود مشاهده کنید.

به عنوان مثال:

  • یخچال
  • تلویزیون
  • رایانه
  • اسباب بازی های شارژی و یا باتری خور
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • و…

این محصول در بیشتر وسایل مورد استفاده بشر، کاربرد دارد. صنعت های مختلفی در دنیا وجود دارند که برای محصولات خود، از الکترو موتور ها استفاده می کنند و این قطعه برای ساخت محصولات شان بسیار حیاتی و ضروری است. از همین رو، کارخانه های تولیدی این دستگاه، برای خریداران عمده قیمت ویژه الکتروموتور را عرضه داشته اند، تا خریداران نیز بتوانند محصول ساخته شده ی خود را با قیمت مناسب به بازار ارائه دهند. موتور های الکتریکی در محصولات به این صورت کار می کند که از دو سمت محصول، باتری به ان ها وصل می شود و با اتصال برق از طریق باتری، اهنربای موجود در الکتروموتور ها سبب جذب و دفع میدان مغاطیسی شده و باعث چرخش می شود. نکته ی قابل توجه این است که در این محصولات، قطعات بسیار کمی مورد استفاده قرار گرفته است و برخلاف تصور، سیستم چندان پیچیده ای ندارد. سیم های به کار رفته در این دستگاه، جنس مسی دارد.

فرق الکتروموتور با ژنراتور در چیست؟

  • الکترو موتور انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند.
  •  ژنراتور انرژی مکانیکی را به الکتریکی تبدیل می کند.

این دو وسیله فقط در عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند و شکل ظاهری ان ها شبیه به هم است. 

نمایندگی های عرضه کننده الکتروموتور در ایران

یکی از نمایندگی های عرضه کننده این دستگاه، کارخانه الکتروموتور موتوژن تبریز است، که توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت و بی نظیر، نام خود را در ایران بزرگ کند. این برند توانسته است با تولید محصول ایرانی، نیاز مردم را به برندهای خارجی رفع سازد و کمک شایانی به چرخه ی اقتصاد کند. موتوژن تبریز، علاوه بر توزیع محصولاتش به سراسر شهرهای ایران، توانسته است با موفقیت، محصولات خود را صادر کند. این برند در سال ۵۲ شمسی شروع به کار کرده است و تا کنون در صنعت الکتروموتور بسیار درخشان بوده است.

لیست محصولات ساخته شده در کارخانه موتوژن تبریز عبارت است از:

  1. الکتروموتور مشعل گازی
  2. الکتروموتور مشعل گازوئیلی
  3. الکترو پمپ کولری
  4. الکتروموتور سه فاز جنس الومینیوم
  5. الکتروموتر سه فاز جنس چدن
  6. الکترو پمپ صنعتی
  7. الکتروموتور تک فاز دو خازنه
  8. الکتروموتور تک فاز با خازن دائم

اگر خریدارن عمده و خرد محصولات بالا هستید ویا محصولی متفاوت را مدنظر دارید، می توانید با مشاوران فروش کارخانه ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. برند محبوب و پرطرفدار موتوژن در شهرهای بزرگی هم چون: مشهد، اصفهان، تبریز و… نمایندگی های رسمی دارد.

نمایندگی های بسیار زیادی در ایران و شهرهای مختلف وجود دارد که محصولات الکتریکی را به مشتریان عرضه می کنند، علاوه بر نمایندگی های حضوری، می توانید به نمایندگی های آنلاین نیز مراجعه کنید و خرید خود را به آسانی انجام دهید.