محل خرید و فروش انواع گیربکس صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش و عرضه گیربکس در انواع مختلفقیمت گیربکس صنعتی چینی در بازار های ایرانلیست فروشندگان گیربکس در اصفهانخرید گیربکس به صورت اینترنتی از سایت های اختصاصی

وسایل نقلیه بنزینی و سوختی، ماشین آلات بزرگ در صنعت و کارخانه ها، وسایل و ماشین آلاتی که دارای یک بخش اصلی برای حرکت و یا تولید و انتقال قدرت هستند، بدون آنها تصور دنیای مدرن برای ما ممکن نیست. این وسایل دارای بخشهایی هستند که اگر به صورت فنی به آن نگاه کنیم، قطعه مهمی به نام گیربکس در تمامی آنها وجود دارد. به هر دلیلی، مثل تعمیر یا ارتقای ماشین، ورود به دنیای تجارت این قطعه، علاقمندی به کسب اطلاعات یا هر دلیل دیگری، گاهی لازم است از محل خرید انواع گیربکس اطلاعاتی داشته باشیم و اگر چنانچه قصد خرید و فعالیت در این محصول داریم با این مراکز ارتباط برقرار کنیم.

محل خرید و فروش انواع گیربکس صنعتی

مرکز فروش و عرضه گیربکس در انواع مختلف

مرکز فروش و عرضه گیربکس در انواع مختلفگیربکس خودرو و موتور در کنار هم وسیله نقلیه یا ماشین صنعتی را قادر می سازند که کار کند و قطعات مورد نیاز بتوانند نیروی مورد نظر را دریافت کنند. از لحاظ فنی موتور دارای میزان معینی از دور است که این دور نامحدود نیست. اگر موتور به دور معینی برسد بیش از آن نمی تواند افزایش قدرت داشته باشد. 

پس چگونه می توانیم با این دور محدود موتور بهترین حالت را از نظر کارایی، سرعت و انتقال قدرت به دست بیاوریم؟جواب در استفاده از یک قطعه مهم است که ماشین مورد نظر ما بدون آن هرگز قادر به حرکت یا کار کردن نخواهد بود. آن قطعه مهم گیربکس نام دارد.

این قطعه مانند هر کالای صنعتی دیگر در مرکز فروش و عرضه گیربکس در انواع مختلف با توجه به نیازهای مختلف خرید و فروش می شود. اگر مایل به کسب اطلاعات کامل و دقیق در ارتباط با این محصول هستید می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و در جریان آخرین اطلاعات باشید.

قیمت گیربکس صنعتی چینی در بازار های ایران

اما گیربکس ها تنها محدود به دنیای وسایل نقلیه بزرگ و کوچک نیستند. این قطعات در صنعت و ماشین آلات بزرگ تولیدی در صنعت هم راه پیدا کرده اند و خرید و فروش گیربکس صنعتی هم بخشی از بازار تجارت این قطعه است.

در گیربکس های صنعتی هم مثل گیربکس های خودرو، وظیفه این است که قدرت از منبع قدرت، مثل انواع الکتروموتورها گرفته شود و به سمت قسمت هایی برود که لازم دارند از قدرت موتور برای حرکت یا چرخش یا هر منظور دیگر استفاده کنند. 

  • ماشین آلات بزرگ مورد استفاده در صنایع غذایی
  • ماشین آلات پر قدرت صنایع شیمیایی و پتروشیمی ها 
  • ماشین آلات تولید کننده تولیدات نظامی و دفاعی 

و هر قسمت کوچک و بزرگ صنعت و تولید که با ماشین و قدرت و حرکت سر و کار دارد، جز بازار خریدار گیربکس به حساب می آید.

گیربکس صنعتی با توجه به شکل ظاهری می تواند به شکلهای مختلف باشد‌. از جمله:

  1. گیربکس هایی که چرخ دنده های ورودی و خروجی به شکل ۹۰ درجه قرار دارند و اصطلاحا به آنها حلزونی می گویند.
  2. گیربکس هایی که به دور یک محور قرار دارند و به آنها اصطلاحا خورشیدی می گویند.

کار کردن با گیربکس های صنعتی به دلیل راندمان و توانایی بالایی که باید داشته باشند نیاز به تخصص دارد و مهندسین مربوط به آن باید آموزش لازم را ببینند.

قیمت انواع گیربکس از جمله قیمت گیربکس چینی صنعتی یا هر نوع دیگری که بخواهیم، با توجه به عوامل مختلف تعیین می شود:

  • مواد اولیه استفاده شده در تولید چرخ دنده ها.
  • اطمینانی که به بادوام بودن محصول داریم.
  • متغیر بودن قیمت محصول که در ارتباط با کارشناسان می توانید از قیمت به روز آنها اطلاع پیدا کنید.

لیست فروشندگان گیربکس در اصفهان

لیست فروشندگان گیربکس در اصفهانگیربکس و دنده ها، واژه هایی مثل دنده سبک یا دنده سنگین، اگر حتی یک راننده خودروی معمولی شخصی هم باشیم برای ما آشنا است. در واقع دنده سنگین یک سیستم گیربکس دنده ای است که:

  • قطر چرخ دنده آن بیشتر است.
  • قدرت آن بالاتر است.
  • در سرعتهای کمتر به کار گرفته می شود.

در مورد دنده سبک برعکس این حالتها است، دنده سبک دنده ای است که:

  • قدرت کمتری دارد.
  • قطر چرخ دنده مربوط به آن کمتر است.
  • در سرعتهای بالاتر استفاده می شود‌.

این سوال ممکن است در درجه اول وجود داشته باشد: از لحاظ ظاهری اگر بخواهیم یک گیربکس را بررسی کنیم، چه شکل ظاهری دارد؟ دارای چه قسمت‌هایی است؟ هر قسمت چه کاری انجام می دهد؟ 

  • ساختمان گیربکس دارای یک تعداد چرخ دنده است که به هم متصل شده اند.
  • این که کدام چرخ دنده در هنگام کار کردن یا حرکت ماشین صنعتی یا غیر صنعتی باید استفاده شود، تعیین می کند چه قدرتی از سمت موتور مورد استفاده قرار بگیرد.
  • هر بار که دنده مورد استفاده عوض شود مثلا از دنده یک به دنده دو برویم، حالت گیربکس تغییر می کند و ماشین وارد حالت جدیدی از حرکت یا چرخش و… می شود‌.
  • در واقع عوض کردن دنده ها قدرت را کمتر یا بیشتر می کند که کم و زیاد کردن قدرت انتقالی از موتور سرعت را کم یا زیاد می کند.

با توضیحاتی که ارائه شد کاملا روشن است که هیچ وسیله دارای موتور بدون وجود گیربکس قادر نیست چرخها را به حرکت درآورد یا بچرخد. 

برای ورود و کسب اطلاعات از بازار تجارت این محصول، می توانید به لیست فروشندگان گیربکس در اصفهان یا هر جای دیگر از طریق ارتباط با کارشناسان همین سایت دسترسی پیدا کنید و اطلاعات لازم را به شکل کامل تر به دست بیاورید. 

خرید گیربکس به صورت اینترنتی از سایت های اختصاصی

اما سیستم گیربکس تنها با موتور سر و کار ندارد، بلکه این را هم در نظر داشته باشیم که با قسمت چرخ های یک خودرو یا قسمت محرک یک ماشین صنعتی هم کار می کند. 

در خرید گیربکس به صورت اینترنتی یا حضوری توجه داشته باشید از جمله تقسیم بندی های رایج در مورد گیربکس ها تقسیم آنها به دو نوع:

  1. گیربکس دستی یا غیر اتوماتیک
  2. گیربکس اتوماتیک یا غیر دستی 

است. همانطور که از نام آنها مشخص است در حالت دستی شخص مسئول کنترل سرعت و دنده مناسب آن در گیربکس است، اما در حالت اتوماتیک، خود موتور و سیستم ماشین به شکل خودکار سرعت و دنده را تشخیص می دهد و مقدار مناسب را به کار می گیرد.

گیربکس های اتوماتیک یا دستی به کار رفته در ماشین آلات هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد که با توجه به نیاز و کارایی مصرف کننده مدل مناسب انتخاب می شود. نمی توان به طور کلی تعیین کرد که کدام مدل دستی یا اتوماتیک به طور مطلق مناسب است. مثلا در نظر بگیرید:

  • استفاده از گیربکس اتوماتیک باعث می شود راننده در هنگام حرکت برای کنترل دنده نیاز به فکر کردن و حرکت دست و پا نداشته باشد. در این صورت احساس راحتی در هنگام رانندگی خواهد داشت.
  • وقتی گیربکس در حالت دستی باشد میزان مصرف سوخت و شتاب گرفتن در حالت بهینه تری نسبت به حالت اتوماتیک قرار دارد.
  • هزینه گیربکس دستی از هزینه گیربکس اتوماتیک پایین تر است و قیمت پایین تری دارد.
  • ممکن است بنا به دلایلی مثل پایین نگه داشتن قیمت تمام شده خودرو، از گیربکس اتوماتیک با سرعت عمل پایین استفاده شود. در این حالت خریداران ماشینهای خاص مثل ماشینهای اسپرت که نیاز به سرعت بالا دارند ترجیح می دهند گیربکس دستی انتخاب کنند.

خرید اینترنتی این محصولات به صورت مستقیم از مرکز فروش می باشد که در این روش عمده قیمت ها نیز به صورت مستقیم محاسبه می شود.