نمایندگی فروش پمپ غلیظ کش قیر دنده ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از پمپ غلیظ کش قیر بدانیدخرید بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دنده ای
انتقال مواد

پمپ غلیظ کش قیر دنده ای جزو پمپ هایی است که بسیار پر کاربرد است و در بیشتر صنعت ها و کارخانه ها استفاده می شود. در ادامه می خواهیم در مورد پمپ غلیظ کش قیر بیشتر بحث کنیم.پس با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش پمپ غلیظ کش قیر دنده ای

آنچه باید از پمپ غلیظ کش قیر بدانید

آنچه باید از پمپ غلیظ کش قیر بدانید پمپ غلیظ کش قیر چیست؟


پمپ غلیظ کش قیر برای انتقال سیال و موارد رقیق کاربرد دارد و در اکثر صنعت ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ غلیظ کش جزو ابزار های الزامی و کاربردی مورد استفاده کارخانه جات است.

پمپ غلیظ کش قیر چگونه کار می کند؟


پمپ های غلیظ کش انواع مختلفی دارند. نحوه کار غلیظ کش قیر به این صورت است که ابتدا باید مایع به در ورودی پمپ برسد. وقتی که فضای خالی که بین دو تا چرخ دنده وجود دارد برسد، مایع مورد نظر در درون آن قرار خواهد گرفت و با به حرکت درآمدن پمپ به سمت خروجی می رود. این فرآیند توسط چرخ دنده های هرزگرد درون دستگاه و محرک انجام می شود. این چرخ دنده های هرزگرد حرکت دریچه های ورودی و خروجی وانتقال سیال را کنترل می کند.

پمپ های غلیظ کش به چند دسته تقسیم می شوند؟

پمپ های غلیظ کش کارایی مختلفی دارند به همین دلیل در انواع مختلفی وجود دارد. انواع غلیظ کش ها به صورت زیر می باشند.

۱-پمپ غلیظ کش داخلی

۲-پمپ غلیظ کش خارجی

۳-پمپ گوشواره‌ای

۴-پمپ پیچی

۵-پمپ ژیروتور

پمپ های غلیظ کش قیر چه کاربردی دارند؟


پمپ غلیظ کش که به ان مونو پمپ نیز گفته می شود پمپی با فشار مثبت است و از آن برای انتقال مایعات رقیق و غلیظ استفاده می شود. پمپ های غلیظ کش ساختار متفاوتی دارند و می توانند مواد با غلظت بسیار بالا همانند قیر و آسفالت را مکش کرده و با خروجی بسیار بالا بهره برداری کرد.

خرید بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دنده ای

خرید بدون واسطه پمپ غلیظ کش قیر دنده ای از طریق شرکت صنعت راه می توانید بدون واسطه پمپ دنده ای و پمپ های غلیظ کش قیر دنده ای را خریداری کنید. صنعت راه پمپ های غلیظ کش با کیفیت بالا را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. با توجه به شرکت های سازنده و ارائه دهنده این پمپ ها متنوع هستند لذا قیمت های مختلفی دارند، همچنین با توجه به اینکه قیمت محصولات هر روز افزایش می یابد نمی توان قیمت دقیق و مشخصی را برای این پمپ ها اعلام کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پمپ های غلیظ کش قیر دنده ای ، شرایط خرید پمپ غلیظ کش و همچنین اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می شوند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *